Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] :D:D:D Prooviks ikka teemasse jääda ja tatti asjatult mitte pritsida, foorum on ja võiks jääda kohaks, kus inimesed ikka omi kogemusi vahetavad. 400 hobujõulisena võib auto olla täiesti tänavakõlbulik ja normaalsete ülalpidamiskuludega, point ongi suuresti selles mismoodi need hj saavutatud on ja kas need hj on turvalised ja et auto nendega ikka kestaks... ilma et keps kõveraks, tihend vahelt lendaks, jne jne. aga Minu kommentaarid oleksid: Kui sa juba vihjad KKK headusele siis palun põhjenda oma väidet. Milleks seda endateada hoida, teised ehk tahavad ka teada! Millised eelised on tal näiteks Garretti, Turbonetics-i, IHI, Innovative turbo, holseti üle. Mis teeb KKK unikaalseks? [quote] Teate? Mina isiklikult ei kasuta/ks kunagi Garreti kõrgeltkiidetud õlelaaderõhu kopressoreid.MIks? Jäägu see minu ning mõningate kaasamõtlejate teada. Julgen soovitada ning kasutan/kasutaksin ainult ja ainult KKK logo kandvaid turbokopressoreid. See, mis firma kepsu kasutada, on nii ja naa. PS! Võiks ära jätta ing keelsed lühendid ja terminid siit teemast, kuna paljud ei saa sellest aru ( mõttetu ) tõlkige palun, vastasel korral läheb jutt üldse ing keelseks ära. [/quote] Sisepõlemismootori tööpõhimõte on ehk kõigile kaaskirjutajatele selge, seda ehk ei ole vaja üle rääkima hakata. Pealegi tegemist on ülelaadimisega ei kehti päris samad teoreemid, nagu sa arvatavasti ka juba tead. Juhul kui sa aga vihjad stock turbo, cooleri torude ja cooleri enda läbilaske võimele siis selle üle tasub kindlasti arutuada kas ja miks nad on/ei ole head sellise hj numbri puhul. Sama kehtib ka stock kaane kohta, kindlasti on kellegil andmed flow benchitud stock kaane kohta, sealt saab ilusti ju arvutada kui hea või kui halb ta on. [quote] Kui nüüd laskuda sügavamasse sisepõlemismootori seadistusse/võimsuse tõstmsesse, siis kõik saab alguse õhu voolamisest väliskeskonnast põlemiskampbrisse ( töökohale ). [/quote] 2871 on hoopis teist masti turbo kui GT28RS (hüüdnimega Disco Potato) mis on selline hea upgrade 1.8 liitrisele mootorile. [quote] GT2871R on see millest jutt oli. Võid ka Repo käest järgi uurida. Ta just hiljuti tegi ühe RS2 selle minu poolt siin näidatud spetsifikatsiooniga ja sealt saadi päris kenasid numbreid arvestades et kasutati AAN nukkasid... [/quote] Minu arust on 400 hj just selline piiripealne number kus peab päris palju järele mõtlema milliseid komponente kasutada ja kompromisse tegema just juppide hinna tõttu. [quote] 1 PEAAEGU kiire Audi on Eestis valmis tehtud, aga see toimis alles peale 5k pöördes olles. Markus, kui pappi on, tõesta mulle vastupidist, et ka siin saab... ??? [/quote] Hmm millist autot sa mõtled? Kas enda ex UR-i või kunagi Lakis ehitatud S4 ja mis kahjuks laiali läks. Pakuks veel ühe säästu variandi: öelge kas see toimiks: Võtame siis näite S4, hinnad on praegusel hetkel juba head auto saab kätte hinnavahemikus 60-85 tuhhi. Stock AAN kone, Stock nukad, stock kaas, stock väljaaske kolle( moditud parema voolavust tarvis) Nagu näiteks kasutaja Maku jube on teinud, tore kui takirjutaks kus tehtud ja palju maksis :) aga ma ennustan mingi 3000 eeki äkki. Siis föön. Kõige säästum ehk oleks teha K26/27 hübriid ehk siis K26 kuum/ ja K27 külm osa. Või siis Stock K26 külmaosa portida ja paigaldada siina kompressoriratas mille läbimõõt on vähemalt 50mm, et oleks väike varu ka üle 400 hj minna. K26 turbo on mingi 2000 eeki hr Kuul on neid hübriide ennegi teinud, ma arvan et katsetamist väärt ikkag. Tema töö on tavaliselt 3000 eeki per turbo, kompressoriratta leiab ma arvan ca 1000 eegi eest ehk siis 6000 krooniga saaks juba fööni kätte, võimalik et ma olen liiga sinisilmne aga väitke vastupidist. Downpipe kuna paigladame suurem külmaosa siis suureneb ka exhaust backpressure (sry eestikeel on NII KOHMAKAS) Mina laseks teha näiteks ES tuningus uue downpipe loomulikult 3 tolli läbimõõduga, ülejäänud summuti süsteemi jätaks samaks, katid eemaldaks ehk kuna see ei ole eriti kulukas. 3" downpipe = 3000-4000 eeki. Intercooler. Stock cooler on ehk üks suurimaid takistusi siin kogu selles õhu liikumises turbost mootorini. Cooler tuleks teha veidike suurem kui originaal, vater injection ma arvan läheb kallimaks nii et seda ei ole mõtet kaaluda. RS2 size cooler nagu Hannes juba mainis saab 2500 eeguga. Cooleri torud ja silikoonkinnitused max 2000 eeki. Pihustid: Kasutada saab originaalpihusteid aga vaja on tõsta kütuserõhku et panna nad nat rohkem venima. Map andur: Paigalama peaks siis vähemalt 3 barise mapi. Hind Chip: Kui eelpool mainitud töö on tehtud viiks auto soome, kus audidele juba päris pikka aga custom chippe kirjutataks. Olenevalt modifikatsioonidest on Karala custom chipi hind 690 euri + 500 euri 4wd dyno kasutamine Eeki ümber arvestatuna : 18546 eeku, odavam ikkagi kui enamus EMS asju Aga kokku arvutatuna siis: Chip 18546.- Cooler 2500 Moditud väljalaske kolle 3000 eeki (RS 2 oma ei ole ju saada kahjuks) Torud ja kinnitused coolerile 2000 eeki Turbo 6000 eeki Downpipe 3000 eeki Map andur 2000 eeki Laevapiletid (mingi 1000 eeki) Kokku 38046 eeki. + auto ütleme 70 000. Kokku 108046 eeki Eurodes 6926 kas selle raha eest saab juba valmis auto. arvestama peaks vist tegelt 6200 euriga sest toomine, regamine ja ülevaatus tuleb otsa liita?. Terv Markus [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
60.7%
- SQL:
39.3%
]