Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Lisakellad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Geo[/i] Kas kellegil on kogemusi AEM digital boost controlleriga? [url=http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=68]Link[/url] [img]http://static2.album.ee/files/882/1/large_22050251_RXBs.jpg[/img] Edit 19.01.2010: Ise küsin, ise vastan. Tegu on suht hea devaisiga mis tahab natuke nokitsemist seadistamisel. Kolm töörezhiimi: - Boost A (seadistatav) - Boost B (seadistatav) - OFF (wastegate ei ole juhitav ehk boosti controllib wg vedru) Neid rezhiime saab seadistada/valida rooli taga istes kas või sõidu ajal. Näide: boost A max perfomance(umbes 2.0 bar) , boost B original perfomance(umbes 1.3Bar), OFF (wg spring). Kella on integreeritud 300kpa map sensoriga. Wastegate saab juhtida mõlemas asendis: hoiab kinni või lahti, nt pole vaja otsida speciaalselt 2,0 bar vedrusid. Üks lisavõimalustest on "warning lamp" - kell annab signaali kui rõhk tõuseb nt 1,8barrini (selle warning lambi pead ise meisterdama, kellal on ainult väljund). Teine lisavõimalus on "scramble boost" - funktsioon on mõeldud seadistatud boosti suurenemiseks mingi aja hetkeks. Funktsioon aktiveerub lisa nuppu vajutamisega, nt gaas põhjas või mõne käigu juures. Näide: Seadistasin controlleri nii et 2 käiguga boost oleks u2,0bar. Sõites juba kolmanda käiguga turbo koos wg toodab juba suuremat kui 2 bar rõhru - mootor hakkab puterdama või veel midagi sest et soft on 300kPa mapi jaoks. Seadistasin controlleri nii et kolmanda ja kõrgemate käikudega rõhk oleks natuke alla 1,9bar, aga teise käiguga kiirendades rõhk jõuab ainult 1,4-1,5Bar: seda saab lahendada "scramble boostiga" - teatud ajaks solenoid paneb wastegati tööle nii et turbo toodaks 2,0 bar. Miinused: see controller ei ole võimeline hoida teatud rõhku üks kõik mis tingimustes (käik, õhu temperatuur) sest et controller juhib solenoidit protsentuaalselt 100% töökoormusest, st et controller ei olska analüüsida ja korrigeerida rõhku (ei ole "float point"). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Lisakellad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]