Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kui tõesti tekib selline olukord, kus õhulugejast õhk tagurpidi välja läheb, siis läheb segu ja süüde kohe valeks.[/quote] Iseenesest ei ole õhulugeja jaoks erilist vahet mispidi see õhk seal liigub, traat jahtub ju mõlemal juhul.[/quote]Selles ongi ju probleem, et vahet ei ole. Aju ei tea, kas see õhk läks sisse või välja ja kõik läheb täiesti valeks... seda ma räägingi. [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Mis see teiste väärtuste ära kustutamine nüüd paremaks tegi? :D iga vend kes asja natukenegi jagab saab ka ise aru, et üks on süüte ja teine load väärtus ja isegi väärtuseid teadmata saab aru mismoodi on ülesse ehitatud originaal motronicu soft, kes asja ei jaga... see ei saa ka siis asjast aru kui need väärtused punaselt kõrvale kirjutada :P[/quote] Süüteväärtuste algoritm on päris palju pusimist... Motronicus kaartide leidmine ei ole probleem. Probleem on leida seost ajus olevate baitide väärtuste ja reaalsete füüsikaliste andmetega ning ka selle vahel, kuidas asja kasutatakse. Samuti ei tea kohe mitte igaüks, kuidas on üles ehitatud Motronicu soft. Selles pikas esimeses tekstilõigus on seda kirjutatud, aga see ei ole teps mitte elementaarne teada, misasi lõpuks LOAD on. See ei ole kohe kindlasti gaasipedaali asend, ega "koormus". [quote]Aga kuna sa asjaga paistad eriti hästi kursis olevat + veel see, et eespool kirjutasid, et MAP loeb väärtuseid ainult N75 juhtimise tarbeks... siis kas tõesti kogu süüte ja kütte kaart on ülesse ehitatud ainult LOAD väärtuse tarbeks ning MAP ei osale selles üldse? Jah ma tean, et nende audide peamiseks load määrajaks on õhu lugeja, kuid kas tõesti MAP ei osale selles üldse? [/quote] Motronicus ei osale MAP sensor LOAD väärtuse kalkulatsioonis. Täpsemalt öelda Motronicu softis ei käsitleta üldse MAP andurit, seal ei ole mitte mingit loogikat selle töötlemiseks. MAP andur, N75 ja eraldi EEPROM turbo juhtimiseks on HOOPIS midagi muud, kui klassikalise Motronicu soft. Kõik on teistmoodi. Kaardid on tehtud hoopis teistmoodi, programm on absoluutselt teine jne. Vaadates Audi 2.3.2 Motronicut, koosneb see kahest osast: Üks on tavaline motronic, mis juhib mootorit, koos õhulugeja hallika ja muude anduritega, mille leiab ka näiteks BMW ja VW vabalthingavate autode pealt. Teine on "turbojuhtimise lisand", mis koosneb N75-st, MAP-st ja turbo kiibist. See on täiesti custom lahendus, samas kui Motronicu enda 27C512 soft ei ole custom, see töötab enam-vähem samamoodi, nagu teiste autode peal. Ehk siis Audi on võtnud mingi versiooni Motronicust ning muutnud nii riistvara kui lisanud lisaprogrammi selleks, et juhtida turbot. 2 EEPROM-i ajus ei ole üldsegi tolle aja BOSCH-i standardlahendus. Kui vaadata sama ajastu turbotatud alfasid, siis seal on asi lahendatud kahe karbiga. L-Jetronic ja Motronic. Audi M2.3.2 turbo osa on täielik custom lahendus. Turbo juhtimise programm ei sarnane mitte kuidagi Motronicu mootorijuhtimise programmiga. Ei ole taaskasutatud Motronicu algoritme, kõik on kirjutatud hoopis teistmoodi... ja see 87C257 kiibi kasutus seal kinnitab seda veelgi, kuna tegelikult 8051 programmimälu piiriks on 64kb... Hilisemates Motronicutes 5.x (1.8T) ja 7.x (2.7T) on turbojuhtimine juba tehtud Motronicu softi enda sisse, kasutades Motronicu algoritme, kaartide lugemise loogikat jne, arvatavasti juba Boschi poolt universaalse lahendusena. --- Turbo juhtimisest natuke - seda annab küll paremaks teha, aga koheselt on vajalik remap. Nimelt on võimalik muuta seda, kuidas N75-te kasutatakse. Illustratsioonid s2forum-st: Stock: [img]http://gm.mainframe.no/s6/boost_1.png[/img] Variant 1: [img]http://gm.mainframe.no/s6/boost_2.png[/img] Variant 2: [img]http://gm.mainframe.no/s6/boost_3.png[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.6%
- SQL:
60.4%
]