Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Miks tekitan probleemi rauale? Sest kui juht vahetab käiku rallides ja taidleb kaasi pedaaliga käiku vahetades, Saab aju väga palju boost võnke käske ja proovib neid täita , sealt ka aju puudus olla käigu vahetamise lõppedes max valmiduses max boostiga ja üli õige lamdaga ja süütega . (kahjuks aju seda kõike ei suuda koheselt)[/quote] See tekst on sinu teooria ainult. Tegelikult käib asi teistmoodi. N75 on sisuliselt alati "Toggle" re˛iimis. Ta hüppab edasi tagasi, nii juhib aju rõhku. Kui aju näeb MAP sensoris liiga madalat rõhku kindla koormuse ja pöörete juures, siis ta sulgeb N75 abil wastegate-i, kui liiga kõrget, siis ta avab selle. Lihtsalt öeldes asi võrdleb kogu aeg, kumb number on suurem (üks number sõltuvalt koormusest ja pööretest kaardist, teine MAP-st) ning sõltuvalt sellest saadab N75-le vastavat signaali. Miks sul mootor välja sureb (ECU signaalide muutmine? sellest tulenev liialt lahja segu, sest asi lendab lihtsalt kaardist välja?) ja kuidas seda parandada ei saa ma täpselt aru, [/quote] Proovin kolmas kord seletada, raud on originaal (muudetud on ajusse sisenev map voolikust tulev surve/vaakum) sellest said sa ise ka aru. (map väljub kaardist) kui mooto pööre kukub ja jääb tühikäiku. Sorry raud on täiustatud. *Kogu loetud õhk jääb süsteemi (kaasa arvatud kõik välja peeretamised) *Enne gaasi pedaali siibrit on paigaltatud ülesurve klapp, mis töötab ainult vedru survel +2,1 bar ja peeretab alati liigse mootori poole tuleva surve välja, selle piirini töötab aju laitmatult. *N 75 ripub ainult juhtmete otsas ja (WG töötab ainult vedruga, peeretab alates +2,2 bar) Proovi seekord vastata mingi lahendust pakkuvas versioonis, mitte kuidas töötab? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]