Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Miks tekitan probleemi rauale? Sest kui juht vahetab käiku rallides ja taidleb kaasi pedaaliga käiku vahetades, saab aju väga palju boost võnke käske ja proovib neid täita , sealt ka aju puudus olla käigu vahetamise lõppedes max valmiduses max boostiga ja üli õige lamdaga ja süütega . (kahjuks aju seda ei suuda koheselt)[/quote]See tekst on sinu teooria ainult. Tegelikult käib asi teistmoodi. Mitte ükski asi ei anna ajule käske. Aju pollib enamust andureid kindla intervalliga, teiste puhul kasutatakse protsessori interrupte... N75 on sisuliselt alati "Toggle" re˛iimis. Ta hüppab edasi tagasi, nii juhib aju rõhku. Kui aju näeb MAP sensoris liiga madalat rõhku kindla koormuse ja pöörete juures, siis ta sulgeb N75 abil wastegate-i, kui liiga kõrget, siis ta avab selle. Täisgaasi ajal käib asja väga kiire ostsilleerimine - lahti-kinni-lahti-kinni... Sa võid selle boostiga või gaasipedaaliga teha mida iganes, ikkagi töötab asi kogu aeg samamoodi. Lihtsalt öeldes asi võrdleb kogu aeg, kumb number on suurem (üks number sõltuvalt koormusest ja pööretest kaardist, teine MAP-st) ning sõltuvalt sellest saadab N75-le vastavat signaali. Kogu su ülejäänud jutt ei pea paika, kuna su esialgne teooria ise ei ole korrektne. Olgu autojuht nii kõva kui tahes, siis ta ei suuda mitmeid kordi sekundis jalaga seal taielda. Nii palju, kui ma aru saan, üritad sa tekitada mingit antilagi süsteemi, kuid tühikäigul sureb auto välja. Korras rauaga ei saa tühikäigul üldse eriti boosti üleval olla, kuna aju avab sel juhul N75. Miks sul mootor välja sureb (ECU signaalide muutmine? sellest tulenev liialt lahja segu, sest asi lendab lihtsalt kaardist välja?) ja kuidas seda parandada ei saa ma täpselt öelda, sest ma ikka veel ei tea, mis sa rauaga teinud oled ning mis asja reaalseks põhjuseks on. Kui sa ei taha siin kirjutada, siis saada u2u selge tekstiga oma raua modifikatsioonidest ja vaatame sealt edasi. Ei ole võimalik diagnoosida ravi probleemile, mille põhjus ei ole selge. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.6%
- SQL:
63.4%
]