Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: quattromees[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Ehk siis hetkel on asi kõigest teoreetilises staadiumis? :D[/quote] Realtimes ma veel seadistada ei saa, aga chippe saan põletada ja muuta küll. Ise sõidan praegu enda autoga enda poolt muudetud softiga... Selleks, et realtimes seadistada on vaja veel paar seadet soetada. Seega võiks öelda, et asi on vägagi praktilises staadiumis. [quote]Ja tekkis küsimus, et kuskohast sa võtad sisendi mis aktiveeriks launc controli mida räägid, et pole probleemi seda sinna lisada???[/quote] Sa ei võtagi. Kui auto ei liigu, siis on aktiveeritud, kui auto liigub, siis enam ei ole. Lihtsalt muudad pöörete piirajat sõltuvalt auto kiirusest ja muud mitte midagi. Vaese mehe launch controlina kärab küll :) [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Sa räägid sellest kõigest justkui igaüks kodus võiks omal sellise asjaga tegelema hakata... aga ei ole ju nii!!![/quote] Muidugi on... ma alustasin täiesti nullist mingi poolteist kuud tagasi. Mitte midagi ei keela igaühel seda sama teha. [quote]samuti on kogu selle tegemiseks vaja teha erinevaid väljaminekuid seadmete ostmiseks mis suudavad infot kividele kirjutada/lugeda (ei ole just kõige odavamad vidinad)[/quote] Need ei maksa mitte midagi. Maksavad asjad seadistamiseks... aga kogu summa on ikkagi TUNDUVALT väiksem, kui progeaju ost. [quote]Samuti mässad sa ka ise alles osade asjadega (viitan s2forumi teemale kus sõna võtad), ehk siis midagi lihtsat siin nüüd küll ei ole, et ei tasu inimesi nüüd sellesmõttes eksiteele kah viia.[/quote] Kas sa tõesti arvad, et need, kes motronicu softe kirjutavad teavad, mida iga kaart (kokku neid on 130) seal teeb? Sa eksid! Auto seadistamiseks on vaja: 1. Kütusekaart 2. Süütekaart 3. Pihustikonstant 4. Turbo kaks kaarti 5. Koormuse piiraja (et peaga vastu esiklaasi ei lendaks) 6. Boosti piiraja 7. Kontrollsummade arvutamine Neist asjadest on mul 6/7 käes ja viimase ma selgitan välja niipea kui emulaatori ostan. [quote]Muidugi on hea kui sa ise selle asja omale igas suunas selgeks teed ja suuda inimestele hakata pakkuma teenust motronicu softi kirjutamiseks igale rauale ning seda MÕISTLIKU summa eest.[/quote] See ongi plaanis. Kirjutaks siia nii palju ka, et Motronicu softi loogika ei ole väga suur. Turbo kiip on üldse ülilihtne, seal on mingi 2000 baiti koodi ainult. Mootorikiip on natuke keerulisem. Point on see, et kui sa assemblerit oskad ja saad aru, kuidas arvuti töötab, siis mingisugune 30 aastat tagasi välja tulnud protsessori tarkvara ei paku väga palju pinget. 8051-l on mingi 13 registrit, enamus neist on 8 bitised (DPTR ainult 16 bitti). Lihtsalt taustaks, et ma ajaviiteks suudan ka programme kräkkida ning masinkoodis programmidele funktsionaalsust lisada ja seda KAASAEGSETE arvutite peal. Ilma optimisatsioonideta puhta x86 peal on üle 40-ne registri, lisaks on MMX, SSE ja muud sõbrad, mille tõttu erinevate operatsioonide arv on kaasaegsel prosel kümme korda suurem... miks sa arvad, et see 30 aastat vana tehnoloogia nii kuradi keeruline on? Ta ei ole seda! Samuti igasuguseid featuure on võimalik ka juurde progeda üsna lihtsalt. Neis kiipides on kõrimulguni vaba ruumi. Sinna saaks teoorias igasuguseid antilage jms progeda... Kõige suurem probleem on Motronicul riistvara spetsifikatsiooni välja selgitamine. Ehk siis, kui sul tuleb mingi PIN-i pealt signaal sisse, siis mis kujul see ajju lõpuks jõuab. Sellega ma ka tegelen, aga see on puhtalt minu enda sportlikust huvist. Selleks, et mootorit seadistada ei ole kõike vaja teada. P.S. Kui keegi tahab aidata, siis mul on mingi hetk tulevikus tarvis inimest Tartus, kellel on praktilised kogemused mootoriaju seadistamisega... aga sinna on aega veel, kuna mul ei ole hetkel lihtsalt vaba raha, et kõiki seadmeid osta. [/quote] Kas softi muutmiseks annaks kribada mingi proge, mis registrites olevad väärtused konverdiks tavakasutaja jaoks "inimkeelde", st et motronicust tekitadagi progeaju, mida iga vend saab peale modifitseerimist ise seadistada? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.0%
- SQL:
54.0%
]