Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kirjutan siia natuke tähelepanekuid õhulugejaga seoses ja ka lahendusi... Kuskil 400hp juures jookseb tehase õhulugeja signaal maksimumi. Voltmeetriga mõõtes oli GT3076 turboga 1.8 bari juures alates 4500 rpm-st signaal ~5.6V ja kõik. Kuna Motronic kasutab LOAD-i arvutamise jaoks õhulugeja väljundpinget ja pöördeid, siis hakkab mingist hetkest LOAD ajus lihtsalt langema, ehk siis aju arvab, et koormus läheb väiksemaks, kuna õhulugeja signaal ei muutu, aga pöörded lähevad suuremaks. Tulemuseks on see, et kõiki kaarte (süüde, kütus, korrektuur) hakatakse lugema mingist hetkest alates tagurpidi. Selle tõttu suurema boosti all läheb segu väga lahjaks ja süüde väga varajaseks. Kui nii edasi lasta, siis järgneb sellele väga kiiresti katkine mootor. 400hp juures on ka teine probleem, õhulugeja niit lihtsalt imetakse ribadeks. Survepoole õhulugeja viimine natuke parandab seda olukorda, aga see on mõttetu, kuna õhulugeja näit jookseb nagunii maksimumi ja normaalselt mappida ei saa. Lahendused (kõik eeldavad suuremal või väiksemal määral remappimist): 1) Tõsta stock õhulugeja suurema korpuse sisse. 2) Genereerida mikrokontrolleri abil õhulugeja signaal MAP-i, TPS-i, IAT ja RPM-i pealt kasutades ideaalse gaasi seadust (pV = nRT). 3) Kasutada uut tüüpi Boschi HFM5 (või Pierburgi alternatiivi) plaadiga õhulugejat, mis katki ei lähe ja mis saab mõõta rahulikult üle 1000kg/h. Selliseid õhulugejaid võib kohata rekkadel. Niisama naljalt ühtegi neist asjadest tööle ei saa, kuna Motronic 2.3.2-s puudub õhulugeja pinge transformatsioonikaart. See tuleb sinna kas tekitada või siis kasutada mikrokontrollerit signaali tõlkimiseks. Kuna 1) puhul võib niit ikkagi katki minna, 2) Tähendab terve mikrokontrolleri (sisuliselt megasquirti) välja arendamist, siis minu arvates on kõige lihtsam moodus 3). Sellega ma hetkel ka tegelen, kuna Pierburgi õhulugeja maksab kõigest 1500 eek. Stock õhulugejaga on siiski piir 400hp. Kõik suurema jõunumbriga M2.3.2 peal sõitvad autod ei oma stock õhulugejat. Tegelikult lennutaks heameelega selle stock õhulugeja üldse prügikasti, sest ta juba praegu maksab üle 3000 krooni. Plaadiga õhulugejad ei lähe nii lihtsalt katki ja on odavamad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.8%
- SQL:
68.2%
]