Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rst[/i] Mina ei tea ühtegi audit, millel on 400+ hp ning kogu pööretevahemikus oleks segu normaalne motronicuga. Eestimaa pinna peal ei liigu sellist chippi, millega saaks tühikäigul ja rahulikul sõidul segu paika 400+cc pihustitega. Kui juba nii kaugele on mindud, siis ei jää muud üle kui programeeritav aju. Hetkel müüakse neid ikka võileiva hinnaga võrreldes paari aasta taguse ajaga ning lisaks on ka tugi paremaks läinud viimastel aastatel. EDIT: digimarket müüb hetkel pnp vems 12.5k, sinna läheb esmane seadistamine juurde paar tuhat ning 15000.- saad täpselt enda autole vastava seadistuse. Lisaks saab vems pärast uuesti maha müüa, kui huvi auto vastu raugeb. Uus stock õhulugeja maksab vist üle 3000.-. SQ õhulugeja on 1.5-2 korda kallim ning sinna on juurde vaja veel softi, mis on pm sama kallis, kui MAF ise. Kõige suurem miinus on see, et ühtegi muudatust ei saa pärast sisse viia, ilma et maksaks jälle üüratu summa chippi tegemise eest. [/quote] Ei ole motronicuga asi nii lootusetu. Kui on teadmised, kuidas toimivad kõik mootori töö põhimõtted, Siis saab ehitada valmis chippi kasutades,vastavalt soovile ümber tehtud mootori, mille kogused on korrutatud uhikuga x (kütus, õhk ) ja kõik mis seda hõlmab. Pigem on probleemiks kirve meetodiga valminud softid aju kivis. Kasutama peaks ainult mingi auto peal lõpuni häälestatud softi. Iseasi kui projekt maksab palju rohkem kui proge aju. Algselt postitas: Jürarrak Kuskit on kõrvu jäänud et originaal õhulugeja piir imu poolel on nii umbes 450-500hp juures. pole raske tõsta näitaks ühu lugeja sisu 100mm toru sisse, mull lisaks olemas õhu lugeja muundur mis käib õhu lugeja ja pistiku vahele sellega saab igas olugorras segu õigeks keerata vastavalt valetamis soovile. ja kasuta kasvõi tehase autol 100 mm lugejat sealt mahub 900 hp läbi õhku. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.0%
- SQL:
62.0%
]