Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Kui me kasutame õhulugejat survepoolel samasuguses korpuses nagu imipoolel, siis ei ole toru ristlõikepind muutunud. Turbo imiaval on lõdvik jah u.2" aga see ei määra, sest õhulugeja kohal on see suurem. Originaal õhulugeja oli mäletamistmööda 80mm väljast ehk siis kuskil 70-72 mm seest, u. seda sama on ka 3" toru seest, erinevus on minimaalne. Kui küsimus tekib selles, et kas õhukogus enne turbot ja peale turbot on sama, siis vastus on ainult ühene--sama või vähem. Peale turbot võib olla rõhk kuid seal ei saa olla õhku rohkem, kui seda sisse imetakse. Kuskilt mujalt ju lisaks ei tule. Seega enne turbot on juba õhuvoolamine suurem kui ilma turbota masinalt enne sisselaskekollektorit ja selle õhukoguse turbo imiaval mõõdab ära õhulugeja. Sama lugu on ka näiteks sitaveepumbal, et kõik mis sisse imeb, ka väljub kuid väljub survega, sest torustiku dimensioon on piiratud, aga sitaveekaevust kust imetakse vaakumit ei teki kuna ruum on suur. See et kasutatakse turbot on vaid moodus kuidas silindrisse rohkem õhku sisse suruda. Kui oleks võimalik seda muudmoodi teha siis ka tehakse. näiteks vabalthingavatel kasutatakse resonantsülelaadimist ehk sisse ja väljalsketorustike pikkustega mängitakse nii, et õhk voolaks silindrisse paremini. Praktika nätab seda, et üldjuhul kestab õhulugeja ka survepoolel aga saatuslikuks võib saada turbost lendu pääsev õli, karterituulutus peaks olema selleks ajaks juba ellimineeritud. Samas suurte tubode puhul ei pruugi õhulugeja ka imipoolel korralikult vastu pidada, sest r5 20vt tehase mootorid kasutavad ju ainult k24 7000/7200 turbosid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.0%
- SQL:
64.0%
]