Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sink[/i] Mul omalt poolt selline mõte/küsimus. Kui kasutada näiteks 3" avaustega IC'd ning 3" toru IC ja TB vahel mille külge keevitada õhulugeja (ilma korpuseta siis.) Kas selline viis ei peaks nüüd lugejat petma hakkama - paremuse poole. Nimelt õhulugeja avaus on ju 80mm ja toru mille otsas ta asub on umbes 2" (turbo juurest.) Kui nüüd veidi mõelda siis saab ju igaüks aru et 2" torust läbi käiv õhk ei liigu sama kiiresti 80mm'es torus (sama õhuhulga korral.) Ehk siis õhulugejas liigub õhk kiirusel X m/s aga enne turbot torus see sama õhk kiirusel juba Y m/s, sest toru on kitsam! Aga kui toru on tervelt sama jäme siis ei muutu õhuhulk liikuvas torus - miks ma sellise mõtte välja tõin hetkel on seepärast, et kui panna see õhulugeja IC ja TB vahele mingi 2" toru keskele siis tekib ju selline effekt kus õhk liigub 2" torus kiirusel X m/s aga lugejas ta kiirus muutub ja siis on ta uuesti sunnitud kiirendama. Samas võib tekkida ka see asi, et õhukiirus lugejas ei muutugi väga kuna ta mõlemas otsas on kitsad torud ja seetõttu lendab ta lugejast läbi suurel kiirusel, kui aga kasutada ühtlaselt suurt toru (võrldemisi lähedast nagu lugeja enda kest on originaalis) ei tohiks kiirus muutuda ja lugeja saab paremat infot. Aga suurim mure, mis tegelikult tekib lugeja rõhu poole panemisega on ju see, et ülerõhuga sõites on õhk torus KOKKU PRESSITUD, ei oma tähtsust et turbo teda kuumutab ja siis IC teda omakorda jälle jahutab, vaid see et 1l purgis toatemperatuuril on õhku purgis 1l (labane näide aga mõte tuleb vast välja) aga kui 1l purki pressida sisse õhk 2bar'ise rõhu all siis on seal õhku 3l (temp on sama) ehk siis tekib ju see mure, et kui "turbo järgi lasta" jääb segu algul lahjaks kuna õhku on palju rohkem mootoris kui lugeja seda arvutas! Ehk me ei saa seda parimat kiirendust kohe kätte, vaid peab ootama kuni aju keerab segu paika - mida ta peaks lõpuks ju tegema? Muidugi see kordub vist iga käiguvahetus!? Samas kas Motronic õpib ära fakti et mootoris on kiirendusel palju-palju rohkem õhku kui tegelikult lugeja seda ette näeb? <- igatahes vot sellised mõted minult, hirmus keeruline oli mul oma seda tobedat mõtet lahti seletada, aga ehk keegi saab minust veel aru või oskab keegi ka järeldusi teha, kas siis maha laita või mõtet kaasa aidata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õhulugeja rõhu poolele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.5%
- SQL:
61.5%
]