Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: janisp[/i] Bosch Motorsport lehelt on täiesti tasuta võimalik alla laadida programm nimega LapSim. Saab leida sirgekiirendusi kuni 1km. Litsentsi olemasolul ka rohkem kindlasti. Sisestades ratta või mootorinumbrid, ülekandearvud, õhutakistuse, kaalu, rattad jne... Ise olen katsetanud ja annab täitsa realistlikke tulemusi. [quote][i]Algselt postitas: outlaw[/i] Sidur ja hooratas on saanud piisavalt ja põhjaliku arutelu. Mõtleks nüüd kasti, difri ja rataste peale. Muutmata mootori võimsust, kuidas - mille vahetamisega saavutada suuremaid kiirusi lõppkiirusvõistlusel (300km/h) või/ja saavutada parem aeg dragil (lõppkiirus 200+)? Võtame sellise keskmise teoreetilise mootori 400hj 500nm, vääne algab 3000, langema hakkab 6500 rpm, max oleks 7000-7500, et mitte pugeda pöörete taha :) Laseme sama ülekandega edasi, pöörded 10000rpm :), üle 8000 rpm ei tahaks, ilmselt pole ka nii palju mõtekas. Odavaim ja lihtsaim variant oleks muuta rattaid: 205/55R16 d 632 vs 205/50R15 d 586 vs 215/45R18 d694 Kasti ja difriga on keerulisem, peaülekannet taga on lihtne muuta aga tänu meile meeldivale quattrole pole ees muutmine nii paar polti ja tehtud :) Seega oleks vaja sobivaim välja arvutada, ise pole kahjuks piisavalt pädev ja läheks maru palju aega ennem kui väärt tulemusteni jõuaks. Seega kõrgema füüsika taibuga klubilised, palun essimeeste nimel abi. Kaaluks sobiks 1500kg, tuuletakistuse, haardumise ja veere takistuse võib mingi keskmise võtta (18" ratast 205 pole olemas ja 215-225 pole jälle 15" mõistliku mõõtu). Difreid oleks valikus kolm: 4,111 vs 4,56 vs 3,7 Käigukastide variandid: 1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik 3.545 2.105 1.3 1.029 0.838 - 3.5 1.842 1.222 0.903 0.714 - 3,5 1,89 1,23 1,07 0,84 - 3,5 1,89 1,23 1,07 0,76 - 3,5 1,89 1,32 1,03 0,86 0,73 3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68 3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68 3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56 3.75 2.05 1.41 1.07 0.86 0.73 3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60 Milline siis oleks parim ratta, diffri ja kasti kombinatsioon? Standard rattaga ülekande parim kooste? [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.0%
- SQL:
65.0%
]