Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Karel[/i] Ka minu autol on sarnane viivitus või nagu kahes osas käikude vahetamine. Minu tagasihoidlik arvamus on, et seda põhjustavad sünkronisaatorid. Täpsemalt öeldes, arvan et viivitus, mis tekib näiteks hetkel kui panna esimeselt käigult teine käik ja käigukang läheb justkui korraks raskeks ja jääb seisma, on põhjustatud sellest, et sünkronisaatoril kulub teatud aeg kiirusteühtlustamiseks. Loomulikult kui käike vahetada jõuga, pressitakse ka sünkronisaatorite hõõrdepindasid tugevamini kokku, mille tõttu on tugevam ja lühiajalisem hõõrdumine ning käik on võimalik kiiremini ära vahetada. Kiire vahetus kulutab muidugi sünkronisaatoreid kiiremini ja eriti raske on just teise käigu sünkronisaatoril, sest esimese ja teise käigu vahel on pöörlemiskiirusteerinevus, mida ühtlustada tuleb, kõige suurem. Hooratas ei tohiks selle värgi puhul midagi mõjutada. Kergema hooratta tõttu langevad küll mootoripöörded kiiremini, kuid kui sidur on lahutatud pole hooratas käigukastiga otseselt ühenduses. Ta on küll ühenduses selle keskmise laagri, mis käigukastivõlli toetab, kaudu ainult, et see ei tohiks mingit olulist mõju avaldada. Eelpool mainitud kergema siduriketta kasutamine, võib küll asja paremaks teha. Muid pöörlevaid masse nagu hammasrattad, on juba raske kergemaks teha. Kas keegi, kes shortshifti kasutab, võiks öelda, kas käigukang hakkab ka raskemalt liikuma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.4%
- SQL:
72.6%
]