Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Samas jah, kui võrrelda ABY ja 3B väändegraafikuid, siis on näha, et ABY väänab paremini. Kas see on tingitud ainult hooratta erinevusest, mine sa tea. [/quote] S2 3B ja S2 ABY väänedkõver on erinev seetõttu, et otsesüüte mootoril on n.ö. overboost ala, kus rõhk on kõrgem, sealt ka suurem vääne. S2 3B hoorattaga oli veel täitsa võimalik ilma abivahenditeta starte teha. Kui panin fidanza alumiiniumratta, on dräägi situatsioonis praktiliselt võimatu startida, ilma et auto kukus ninali. Ja Maku, teades sind, siis ei taha sa ühemassilisele rattale üle minna :) Käigukasti müra suureneb koheselt. Kasutada saab igapäevaselt nii S2 3B 10kg ratast kui ka 4.7kg fidanza ratast, seda isegi keraamilise siduriga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sidur, hooratas, käigukast, difer
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]