Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Toitesüsteem (pihustid, regulaator, pump..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: power13[/i] Küsiks kütusepumba tootlikkuse kohta, et kuhu maani piisab orginaal kütusepumbast, 400hp'ni? Tegemist siis 3b mootoriga, s2'ga. Tänud! [/quote] Enne kütuse pumba piiri on jalus veel bentsu pumba impuss relee. Olen teinud mõned rallikad ümber pidev bensiini pumba tööle koos süütega, võid teha läbi lisa lüliti ka selle süsteemi paugutamise aegadeks. Signa meestele selline jutt ei meeldi. Sammuti nagu ABS-i tarbid iga päev, aga vahest on tee olud või tuju selline, et tahad välja lülitada. Raha eest varjant lihtne 044 pumpama ja uus trass sise auguga ~6,5mm kuni latti sisse. öko varjant nõuab otsimist ja sobib 100 % 044 pumba eelkäiia oli 040 (mõlemad pumba juhtme klemmid 6mm= 10 võti ) 039 pumbal teine klemm 5 mm ja mõlemad on jämedad pumbad mis karanteerivad üle 5 bari survet ja arvestatud 8 barini. ja need jämed pumbad on koos jämeda korviga sees paljudel vanadel turbo audidel ja v8 satel.siis kütuse puudujääki kindlalt ei tule kuni rs turbo max lõpuni. Originaal pump ei tohiks suuta (tootja andmetel) latil surve regulaator 4 bar + lisandub 2 bar turbo pauku = töö 6 barriga siis tulemus mida pole piisavalt on bensiin. Ja siis järgmine probleem osad nõrga maknetiga pihustid kustuvad ~5,5 bar-i juures. Pihusti kustumise piiri pärast paljud kasutavad pritsimis asemel kusemis meetodit ja ehitavad 3 bar bentsu süsteemi. Õigem oleks bensiini pritsida suurema survega ja valida bump ja pihustid mis töötavad 8 barini. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Toitesüsteem (pihustid, regulaator, pump..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]