Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Toitesüsteem (pihustid, regulaator, pump..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Kellel aega ja ülearu olevaid kütuserõhuregulaatoreid, siis katsetusteks ka varjant ise reguleerivaks ehitada. Enda 7A mootoriga 90-nel(tõsi küll 7A oma on suurem kui Essi oma) sai see regullitavaks tehtud. Eeldab head keevitusoskust ja rellakat. Esmalt sai lõigatud regulaatori ülemine ots ettevaatlikult pealt. Seejärel keevitatud vahele u.1,5cm torujupp(kas siis sama läbimõõduga või tiba suurem) . Nüüd läks regulaator pikemaks. Seejärel äralõigatud otsakaane keskele puuritud auk ja augu peale keevitatud mutter. Siis sai valitud mutriga kokkusobiv polt ja ots regulaatorile külge tagasi liidetud. Seega see polt jääbki nüüd reguleerima regulatori sees oleva vedru survet, totudes otsaga vedrutaldriku vastu. Säilitada tuleks see väike stuts, mis on ühenduses sissekoldega. Juurde liidetud vahetükk sai valitud just nii pikk, et vedrul oleks võimalik täielikult vabastuda pingest --saab rõhku maha lasta ilma voolikuid/torusi lahti ühendamata. Ja polt sai nii pikk, et oleks võimalik regulaator täielikult sulgeda. Aga on selles, et kui keevitus ja mutter/polt ühendus ei jää hermeetiliseks, siis lihtsalt ei ole tühikäigul ökonoomsust(seega turbokal ka boosti tekkel rikastamist). Kalibreeritud sai kellaga ja iga täispööre poldil muudab kutuse rõhku 0.5bari võrra. Katse 7A motoga näitab, et regulaator kinni saavutad rõhu 4.5(pumba poolt toodetav max.) ja regulaatorit lahti keerates sureb 7A u. 2.2-2-5bari juures välja. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Toitesüsteem (pihustid, regulaator, pump..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.5%
- SQL:
69.5%
]