Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Eero

 postitati 10.04.14 12:26
Kas keegi oskab äkki kommenteerida palju rs2 originaal keps kannatab, see on vist ADU mootoris kõige nõrgem lüli?
mulk

 postitati 18.02.12 06:35
Omal ajal oli vaid rs2 ja turbo diisli kepsu saalede ülemine saale sputter, nüüd on ka teiste 2.2 20v t mootorite saaledel ülemine saale sputter, lisaks originaalile ka glycol.
Sputter saale on kõvem, ja kuna ta on oluliselt kallim, siis on otstarbekas kasutada vaid ülemist saalet sputterit ja alumist, mis nii kõva vatti ei saa tavalist kolme komponentset saalet.
Vihane-Tihane

 postitati 17.02.12 17:47
Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Tekkis ka üks küsimus, nimelt paljud kes on oma 2,2 T mootorit remontinud ja ka võimsust tõstnud on paigaldanud ADU saaled. Huvitakski see, et mille poolest nad on paremad kui AAN/ ABY saaled. Kas AAN´i saaled siis ei kannata siis võimsust ca 500hp.

Kannatavad ikka kuniks vahetatakse normaalsel ajal õli (ca 5000km) ja seda ka piisavalt peale jookseb ekstreemtingimustes.
arro

 postitati 17.02.12 17:04
Tekkis ka üks küsimus, nimelt paljud kes on oma 2,2 T mootorit remontinud ja ka võimsust tõstnud on paigaldanud ADU saaled. Huvitakski see, et mille poolest nad on paremad kui AAN/ ABY saaled. Kas AAN´i saaled siis ei kannata siis võimsust ca 500hp.
forsin

 postitati 10.09.11 18:31
http://www.autoverdi.com/rods.html
http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=1288&hl=114&cg=390&car=900
Maku

 postitati 20.01.10 08:01
Connecting Rod Set, Scat, Forged 144mm I5 $495.00
forsin

 postitati 30.08.06 21:50
Rõngastest
volvol on madal surve turbokal (83mm ) kasutusel ülemine surve rõngas 1,2 mm ja kõrsurve turbokal 1,5 mm
S audil sammuti 1,5 mm
samas kui surve aste on 21 (audi AAS mootor) on esimene surve rõngas juba 1,75 mm
ja turboka kolbidel on esimese surve rõnga tagune kolvi ehitusel suuremat temperatuuri taluvast materjalist.
Lisaks on kolvi pea natuke peenem kui ülejäänud kolb, vastasel juhul kolvi pea ülekuumenedes paisuks kinni hülsi sisse.
Kõrgsurve volvol kolb ~81mm ja kolvi pea ~80 mm
mulk

 postitati 07.08.06 20:10
Tõde on ju lihtne välja selgitada, võrdle oma 200ja rõngakoode vastava läbimõõduga vabalthingava rõngaste koodiga ...
Mina rääkisin 2.2 20V T rõngaste sugulusest 1.8 16V rõngaste vahel.
pampkuri

 postitati 07.08.06 19:59
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.

sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).

GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad.




Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte???


Rõngas on rõngas...


Mingi aasta tagasi küll ei olnd kui panin oba 200le tavalise rõngad siis tehti asi igast otsast maha. Mis se tõde siis on???
quattromees

 postitati 31.07.06 19:59
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.

sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).

GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad.


Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte???


Rõngas on rõngas...
S4Audi

 postitati 31.07.06 19:55
eh mis sa kepsutad tee endal üks pütt korda ja siis vaatame mis juhtub :D
aga mootor tuleb jah korda teha krt endal ka mingi jama lõplik turbo rõhk kaob ära
pampkuri

 postitati 31.07.06 19:47
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.

sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).

GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad.


Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte???
genekas

 postitati 21.05.06 19:29
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.

sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).

GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad.
prr

 postitati 21.05.06 12:29
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Ja mis kepse nad kasutavad ? Kas need samad SPM-id ?

täpselt nii
epic

 postitati 21.05.06 10:31
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Sõidab meil Eestis keegi nende kepsudega ?
eestis on vist kolm (võibolla rohkem) tugeva kepsulist SSS-i

Ja mis kepse nad kasutavad ? Kas need samad SPM-id ?
forsin

 postitati 20.05.06 22:37
H-Pofiiliga kepsud (SPEC piston+rods)

Valmistatud 4340 terasest parima vastupidavuse saavutamiseks, tavaliselt on Rootsis, alati laos ja seega 2 nädalaga Eestis. Pikkus on mõõdetud kolvisõrme ja vändakaela keskpunktidest.

Kepsud on hetkel saadaval järgnevatele mudelitele, erisoovide korral võtta tootjaga ühendust.

Volvo B17; B19; B20; B21; B23; B30:
Pikkus 145mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 58mm V poldid

Volvo B230; B204; B234:
Pikkus 145mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 52mm V poldid
Pikkus 152mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 52mm V poldid
Pikkus 158mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 52mm V poldid

Volvo alumiinium blokiga mootor 81mm silindriga:
Pikkus 139.5mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid
Pikkus 143mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid
Pikkus 147mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid

Audi:
Pikkus 144mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Pikkus 144mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Pikkus 158mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 50,6mm ARP poldid

Audi AWT:
Pikkus 144mm, kolvisõrm 19mm, vändakael 50,6mm ARP poldid

Audi V6:
Pikkus 154mm, kolvisõrm 21mm, vändakael 56,8mm ARP poldid

Audi 2.5:
Pikkus 155mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid

BMW:
Pikkus 135mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Pikkus 135mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 52mm ARP poldid
Pikkus 140mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Pikkus 144mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 52mm ARP poldid
Pikkus 130mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid

Mazda:
Pikkus 133mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 48mm ARP poldid

Cosworth:
Pikkus 128,5mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 55mm ARP poldid

Saab:
Pikkus 134mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 56mm ARP poldid

Nissan:
Pikkus 133mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 48mm V poldid + Skyline

Mitsubishi:
Pikkus 150mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid

Opel GSI ,Calibra turbo:
Pikkus 143mm, kolvisõrm 21mm, vändakael 52mm V poldid
epic

 postitati 20.05.06 08:38
Sõidab meil Eestis keegi nende kepsudega ?
Mul oleks kindel plaan midagi ära osta, sest mootori võtan lahti niikuinii ja parem korraga ära teha.
mulk

 postitati 20.05.06 05:23
Ei ole kuulnud küll, et kellelgi oleks probleeme olnud kepsusõrme tugevusega.
SPM
kepsud on ka väga soodsad, erinevus näiteks Eageliga pidavat olema natuke suuremas kaalutolransis, hinnaerinevus on aga 2X
Tõenäoliselt on ka I - profiiliga keps piisavalt tugev.
Uued adu saaled, profiilkeps ja vajadusel ka kolvirõngad on need, mida peaks vahetama.
Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.
epic

 postitati 19.05.06 23:25
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Selles mootoris ei ole midagi peale kepsude, mis takistaks saavutada 500+hj ja 600+NM!

btw, ja ega ka keps ei takista :P

Ja hinnavahe tekib vist erinevast profiilist H - peam kallim kui I - peam

St sa mõtled kepsu enda tugevust ? Et mitte sõrm ei ole nõrk koht vaid kepsu profiil ? Saan õigesti aru ?

Et siis mõistlik oleks valida H-beam (Pauter) ?
mulk

 postitati 19.05.06 17:59
Selles mootoris ei ole midagi peale kepsude, mis takistaks saavutada 500+hj ja 600+NM!

btw, ja ega ka keps ei takista :P

Ja hinnavahe tekib vist erinevast profiilist H - peam kallim kui I - peam
epic

 postitati 19.05.06 17:06
Kui rääkida AAN / ABY mootorile sobivatest kepsudest, kas valida TOGA või PAUTER toodang ?

http://www.importperformanceparts.net/imports/togarods-euroaudi.html
http://www.importperformanceparts.net/imports/audi-rods.html

Pauter hind $929
TOGA hind $415

Hind paneb mõtlema ?

Siin: http://www.importperformanceparts.net/imports/pek-eaudi.html
on olemas komplekt AAN mootorile, mis sildab kepse, kolbe, tihendeid, saalesid, kaanepolte ja kolvisõrmi

Kuid kolvigrupp on ikka 20mm sõrmega. Nagu ma aru olen saanud, siis see sõrme läbimõõt ongi takistuseks 500nm või suurema momendi juures.

Kas toodetakse ka suurema sõrmega kolbe / kepse sellele mootorile ? MC-kone sõrm on näiteks 22mm. Kolb 81mm kas neid ei annaks kasutada ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]