Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] Ma eeldan et tegu on siis ikka ülerõhuga mitte vaakum + ülerõhk nagu pardaarvuti seda näitab? Mis pöördevahemikus sul see rõhk üleval on ja kuhumaani ta sul hoiab seda rõhku? K24/7200 lõpetab oma tootlikus kuskil 1.8 bari juures, pärast seda sa enam hobujõude ei tekita, pigem saab turbo väga suure ülekoormuse osaliseks. 3 barine map sensor on loomulikult hädavajalik, kuna 2.5 barisega ei näe ju aju enam rõhku mis on üle 1.5 bari läinud! See ju elementaarne asi. [quote] ma sõidan rahulikult 2,0 bar-iga ja auru klapiga mis ei lase survet üle 2,2 bari ja ei lenda mingid kaane tihendid [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
22.9%
- SQL:
77.1%
]