Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: lynx[/i] [quote][i]Algselt postitas: prr[/i] 260kw chipid, mis AAN ( 551C ajuga ) mootoriga on sõitnud minu valge autoga 12.8, võimaldavad kahte varianti - 1.8 ja 2.0 bar ehk siis see hetk lülitatakse solenoid ümber. stock wg korral hakkab juba vedru suurt rolli mängima ja gaase hakatakse lasma mööda juba päris varakult. tark tegu on panna jäigem vedru, mitte wg kruvi põhja keerata. [/quote] Imo. kui tegu ei ole riigi saladusega, siis võiks seda ka avalikult rääkida :) St. äkki on veel inimesi, kellele selline info huvi pakub. Küsiks veel. Kas soft on siis progetud rõhu järele, st. kui mingi X rõhu nr saavutatakse, siis sealt maalt (lisa)rõhku enam peale ei lubada? Kas mootori pöörded ei oma mingit tähsust? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.1%
- SQL:
68.9%
]