Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Kui kunagi Eestise tekib 4wd pink eks siis hakkab nägema neid näitajaid - arvan, et see aeg millal esimene selline pink Eestisse jõuab ei ole just kaugel... Praegu saab vaid tugineda mingisugustele numbritele mida softi pakkuja välja hüüab ja siis hiljem võrreldes sisetunde järgi otsustada milline on parem. Näiteks tundub S4 stage 1 (1,4bar soft mida pakun tava setupiga autodele) isegi parem kui mu originaal SMS soft - sõidan praegu K26 turbo ja RS2 kollega aga kasutan Stage 1 softi. Kuid see tunne võib ka petlik olla, kuna selle SMS softiga sai sõidetud 400m ajaga 13,4... [/quote] Tere juhtusin ka lugema. sõidan ka selle silweri softiga ja................. mõeldud on ta orig. pihustitele ja töötab ta väga sujuvalt terves ulatuses (keerab süüdet sujuvalt), eriti teravalt liigub alates 4000 p/m. kuni pöördepiirajani( piirajas töötab täpselt põhja kaasiga) softi pihusti lõpp on täpselt orig halli aknaga paigas (seega sisselaske kolde pauke ja tahma ei teki) pihusti algus aeg ei ole lollilt varaseks tehtud (seega ei puhuta bentsu otse sumpase klapi kate faasi ajal )ja on ökonoomne (mida pole enamus pakutavad softid) Ja suurim eelis see soft töötab orig. 250 MAP-iga ja kuni map lõpuni (survepiirajani välja) Enamus softid langetavad pöörded ja mineku näiteks 1,6 bar peal ja katkestavad pentsu ja süüte näiteks 1,7 bar-i peal. Minu autol se silweri soft chip-is ja paigaldasin mootorisse mõlemad laiemad nukid +avaram väljalaske kolle +moditud uus RS-2 turbo ja töötab väga täpselt ja ökonoomselt. auto kaaluti Pärnu kiirendusel 1860 kg (24,07,2004.a.) kuu hiljem soetasin chipi ja sõidetud tulemus 13,6 s =400m Lisan ka ülevaatus testi tulemused sellele komplektile 19,04,2005.a. Result 1 C = 81 1/min = 900 p/m CO = 0,184 O2 = 0,47 Lamda = 1,011 Result 2 C = 90 1/min = 2480 p/m % vol CO = 0,178 % vol CO2 = 14,88 % vol O2 = 0,14 ppm vol HC 36 Lamda 0,999 % vol COvrai = 0,178 Mina arvan minu igapäeva autole piisab !!! ÖKONOOMNE, KIIRE JA VÄGA TERAV [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]