Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [b]Postitust on muudetud Maku poolt[/b] Mis on SMS-i poolt projekteeritud ( RS2-l kasutatav ) kollektori eelis, võrreldes stock S6/S4/S2 ( AAN, ABY, 3B ) kollektoriga? Asi nimelt selles, et turboviive kui selline väheneb ( heitgaasiturbiini kiirem rakendumine ), heitgaaside pealejooks heitgaasiturbiinile on ühes tasapinnas, st minimaalsed gaaside peegeldused/suunamuutused. Kuigi miinuseks võiks öelda kollektorikanalite ebaühtlase pikkuse. [url=http://www.audi-tt-forum.de/SHOP/]RS2 väljalaske kolle 649,44 €[/url] Pilt: ( SMS/ RS2 väljalaskekollektor ) [img]http://www.dahlbackracing.se/audi/s4s6/rs2grenror.jpg[/img] Sellise kollektori puhul saab hetgaasiturbiin kiirema rakenduse, hetgaasid ei pea eriti energiat kulutama suurteks suunamuutusteks ( nagu on AAN, ABY, 3B kollektoritel, kus näiteks esimes ja viienda silindri kanalid on natukene halva tasapinnaga, heitgaasid peavad tegema läbi 90+90 kraadi muutuse, et jõudaa lõpuks hetgaasiturbiinile ) Pilt ( stock S2/S4/S6, AAN, ABY, 3b ) [img]http://www.totsteile.ch/gebrauchtteile/s2b4typ89/s2avant/motorraum/kruemmer.jpg[/img] Milline oleks siis hea ja suure potensiaaliga väljalaskekollektor? Parimaks võiks lugeda taolist, millel on kõik kollektorikanalid enamvähem ühepikkused ning võimalikult ühes taspinnas just turbiinile jõudmise taspinnalt. Üheks selliseks võiks olla Spotr Quattro väljalaskekollektor. Dahlbäck andmetel 450-460hp. Pilt: ( Spotr Quattro väljalaskekollektor ) [img]http://www.dahlbackracing.se/audi/s4s6/sqgrenror.jpg[/img] [img]http://www.mtm-online.de/imgneu/performanceteile2/4_1_b.jpg[/img] Liialt pikad väljalaskekanalid ei ole just kõige paremad, kuna toimuks tohutu heitgaaside jahtumine, peegeldused, rõhulangus kokkuvõtlikult jms. Kuid siiski oleneb, et mis otstarbeks meil kollektorit vaja on, kas sprint ( 1/4 miil, 1/8 miil ) või hoopiski kestvussõit, ringrada? Sellest lähtuvalt valitakse kollektor ning tehakse vastavad täiustused ( isoleerimine ). Igapäevakasutusse ja vahatevahel ka " paugutamiseks " soovitaksin SMS-i nn RS2 väljalaskekollektorit või siis juba Sport Quattro väljalaskekollektorit. Torukollektor [img]http://84.50.81.66/albums/album03/03420vheaderflow_215.jpg[/img] S1 [530 hp (390 kW) bei 7.200 rpm, 740 Nm/4.900 rpm] EVOII kollektor. S2 foorumis on ka teema S1 kolle kohta. [img]http://84.50.81.66/albums/album03/s1_20mani2.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.9%
- SQL:
65.1%
]