Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Näiteks VKM Motors peab Holset HX35 Superi puhul, millel kasutatakse 8cm² kuuma koda, vajalikuks 50-60 mm wastegate'i. Vastasel juhul tekkivat liiga suur vastusurve. Kas siin võiks kasutada loogikat, et wastegate'i suurus võiks-peaks olema sama suur kui kuuma koja outlet? [i]Toote kirjeldus Manifold flange: T3 Downpipe flange: 4- bore 63,5 x 62mm bore distance Exhaust side: 8cm² Compressor housing inlet: 101mm Compressor housing outlet: Vband 52mm x 74mm Compressor wheel inlet: 52mm Compressor wheel outlet: 78mm Turbine wheel inlet: 65mm Turbine wheel outlet: 55mm Note: watercooled Recommended to use 50-60mm waste gate. Smaller gates of the turbine back pressure is increasing, not the desired effect achieved. 350-450Hp[/i] http://www.vkmmotors.ee/pood/holset-hx35-super/ [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.4%
- SQL:
73.6%
]