Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] ADU ( RS2 ) Sisselaske klapp avaneb ennem ÜSS-i 13 kraadi Sisselaske klapp sulgub peale ASS-i 35 kraadi Väljalaske klapp avaneb ennem ASS-i 24 kraadi Väljalaske klapp sulgub peale ÜSS-i 1 kraad Sisselase: 13+35+180=228 kraadi Väljalase: 24+1+180=205 kraadi Klappidekattumine: 14 kraadi 205+228+145+156=734 kraadi, kuid töötsükkel kestab 720 kraadi, seega 734-720=14 kraadi NII: 4-taktilise sisepõlemismootori üks töötsükkel toimub 720 kraadi jooksul st 2 väntvõlli täispöörde jooksul. Joonesta gaaijaotus ringdiagramm! Kui: sisselaske pikkus on 228 kraadi Ja väljalaske pikkus on 205 kraadi, siis järelikult komprimeerimise saame kätte:90-35=55+90=145 kraadi komprimeerimist. Paisumine st põlemine kasulik töö: oletame, et hakkab ca ÜSS-is pihta, seega:90-24=66+90=156 kraadi paisumist ehk kasulikku tööd. Kuid me ei tea, kas paisumine algab ÜSS-is või ennem ( reaalne on enne ÜSS-i, ), seega lähtusin ÜSS-st paisumise ja komprimeerimise arvutamiseks. Sisse- ja väljalasketakte see ei mõjuta! Võivad kraadiliselt muutuda ainult komprimeerimine ja paisumine ja nad peavadki muutuma vastavalt gaasi vajutusele ja koormusele ( komprimeerimistakti ja paisumistakti pikkus määrab ära süüte ajastus st mitu kraadi ennem ÜSS-i algab põlemine, st antakse säde, või diislis hakkab iseeneslik põlemine, sisse- ja väljalsketaktid on konstandid, kuna nukkvõll ei ole kummist vaid nukakraadid on ette antud st jäävad suurused, väljaarvatud muutuvate gaasijaotusfaasidega gaasijaotusmehanismid VVT-i, VANOS, muudetava nurgaga nukaratas vms, siis muutuvad kõik taktid kraadiliselt )! Lihtne? ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.6%
- SQL:
66.4%
]