Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Kas kellelgi on andmeid või võimalust mõõta, kui suure tõusuga nukkvõll mahub pöörlema ilma modifitseerimata 2.2T 20V plokikaanes? Ja kui pika liike on võimeline tegema selle mootori klapp originaal vedruga kuni siis vedru kokkuminemiseni? [/quote] Plokikaanes mahub klapp (siise ja välja ) liikuma 11mm siis hakkab puututama klapisääre tihendit, ilma klapisääre tihendita 14mm, aga 11,4mm klapi tõusuga läheb nuki ots raadiusega korpusse. Selleks tuleb vähendada nuki alusümbermõõt 38-lt 36-ni +13mm nuki kõrgus ja saad kiirendatud tõusu. Olen ühe tööga poolepeal kus asendan sisse klapid (orig,7/32/95,5mm) 7/32/102mm klapid on kolmepütase VW-st [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.8%
- SQL:
80.2%
]