Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õlikoguja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Küsiks ka tolle viguri kohta natuke. Nagu olen teemast arusaanud, siis tolle "kopsiku" peamine kasutusala on just turbo mootoritele suunatud. Kas seda vöib ja on vöimalik ka kasutada näiteks vabalthingava mootori korral? Kasvöi näiteks profiilis oleva v6 korral. Kas asjal vöiks olla mingit mötet vöi lihtsalt enese "lollitamine"? Kui too öli just kinni ei püüa, siis ehk hetke temperatuuri juures tekkiva kondensauru vms suudab ikka kopsikusse manada. Peamine küsimus vöiks muidugi olla, et kas ühendus on kaane otsast sisselaskesse suunduva tuulutusvooliku vahele ... vöi on mingi teine koht selleks, V6 mootori puhul? Olge head ja valgustage taipamatut :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õlikoguja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.3%
- SQL:
78.7%
]