Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õlikoguja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Kõige õigem, või nohh, minu arvates :P õigem, sinu anuma kaks ülemist niplit jäävad üks klapikambrile ja teine karterile, all olev nippel läheks voolikuga kuhugi anumasse, kuhu siis see vee ja õli kondents lõpuks koguneb, sa ju ei taha [url=http://farm3.static.flickr.com/2198/2204896048_13ccb14997_o.jpg]et sellise kvaliteediga ollus[/url] tagasi ringlusse läheb? Sealt viimasest anumast peab aga toimuma siis hea õhuvahetus, ehk kas, a) anum on suht suure suuga, et vooliku ja suu vahele jääb õhu liikumiseks piisavalt ruumi, või b) seal anumal on oma tuulutusava välisõhku. Sinu õlikoguja alumist ava otse välisõhku tuulutamiseks kasutada ei saa, või nohh ;) .. vaevalt sulle meeldib, et auto alla jääb õliloik alati, kui peatud :P [url=http://www.gurneyflap.com/Resources/184%20002.jpg]Selline klassikaline süsteem toimib suurepäraselt[/url] Erinevaid variatsioone leidub, idee jääb siiski samaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Õlikoguja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.0%
- SQL:
74.0%
]