Teema ülevaade |
bob
|
postitati 09.05.17 19:42 |
Mina panin sellise
|
andrec
|
postitati 09.05.17 09:48 |
Soomest telli PKK Motorsport'ist:
https://www.facebook.com/PKK-Motorsport-1623499021246083/?fref=ts
|
püstolett
|
postitati 09.05.17 09:36 |
Kusjuures usun, et neid asju on tehtud ka. Keegi võiks huvi pärast jagada, kes teinud. Eks hea fantaasiaga tegijad mõtlevad vabalt ise ka välja,
kuidas seda teha.
|
kps
|
postitati 14.10.16 19:29 |
Vaata võimalusel otsa vanemale 2,3 R5 õlivannile, see on tavaline plekk-kärakas. Retsisin ühe ära ja soetasin 5-6 aastat tagasi lausa tutika AAR
mootorile - ei maksnud ka siis mitte midagi. Annab palju rohkem võimalusi mängimiseks kui 3b/aan alumiin. Füüsiliselt on käigukasti poolne ots küll
pisut teistsugune, aga põhiosa võiks olla suhteliselt ligilähedane. Kindlasti võib sellel kerel tekkida küsimusi mahtumisega just allapoole, aga see
on küll juba fantaasia küsimus plekist isendi puhul, viruta või otse kummihaamriga lömmi .
|
bob
|
postitati 05.10.16 07:42 |
Sooviks uurida, kuidas olete lahendanud erinevaid õlipanni (karteripõhja) modifikatsioone. Teatavasti kipub järskudel parempööretel õli jooksma
vasakusse mootori külge, jättes pumba kuivale.
Umbes nagu joonisel, kuigi see on 10v joonis aga mõte jääb samaks.
Ledsin motorgeek'st ja S2 foorumist mõningaid lahendusi, kus alumiinium lehest on valmistatud "püüdja" panni vasakusse poolde.
Siin on päris prosta variant, ei näe eriti esteetiline välja aga väidetavalt tehtud 034 disaini kasutades.
Siin on veel värdluseks S4 originaal ja moditud pannid kõrvuti
Kas kellelgi on kogemusi, mis lahendus paremini töötaks ja kas Eestis keegi selliseid asju ka valmistab?
Mul omal on plaanis tuleval talvel selle probleemiga tegeleda, siin foorumis palju sellest räägitud pole.
|
|