Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
By-pass & blow-off
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] See originaal bässi paigaldus viis, rõhk küljelt ja välja alt on tegelikult imelik. Miks? Nimelt pindala millele rõhk mõjub on suurem küljelt sisenedes, võrreldes alt rõhu sisenemisega. Tõenäosus õhu tahtmatule tsirkulatsioonile on sedasi suurem. Enam kui kindel, et tehase seades oleval masinal ei teki neid lekkeid, ehk siis pilootrõhu ja vedru surve üheskoos on võrdne ja/või suurem membraani all olevast rõhust. Eelisena võiks olla originaal paigaldusel kiirem reageerimine (võimalik, et olematu erinevus reageerimises) Järelturu vastavad tooted on igatahes eranditult rõhk alt ja väljumine küljelt paigaldusega, olenemata, kas tegu on membraan või kolb tüüpi klapiga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
By-pass & blow-off
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.0%
- SQL:
77.0%
]