Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Vedrustus & juhitavus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: sadguy[/i] Ehk siis nii? H&R has the set that comes with Bilstein shocks, they're B6 front and B8 back H&R vedrustus + Bilsteini amort: ette pikem, taha lühem? Siis peaks hea jääma? [/quote] Kuna mul on H&R'iga positiivsed kogemused (erinevalt mõne teise vedrustuse tootjaga), siis ma pigem usaldan neid nende tegemistes. Julgen arvata, et nad on seda Cup Kit'i kombineerides arvestanud vedru ja amordi sobivusega ning teinud vajalikud katsetused. [i]- Normal length rear shock (B6) combined with H&R rear spring will not create about any pre load - That's why H&R supplies their set with B8 rears - Front is not a problem as the spring is slightly longer[/i] Ja kuna nad panid taha B8 amordi, mis on jäigem, siis on ka minu eelmises postituses öeldud, et need amordid tekitavad parema preload'i ehk tagasilaadimise vabasolekus või kuidas iganes seda eesti keelde tõlkida. Nagu ma aru saan, siis H&R vedrudega on see probs, et tagumised vedrud ongi lühemad/jäigemad vs esimesed, seega sinna on pandud jäigem ja lühem amort, millel on parem preload kui tavaamordil. Võimalik, et antud vedrustuse setup'is võib otsida ka vastuseid [url=http://homepage.ntlworld.com/terry.cresswell/handling.html]SIIT[/url]: [i]Understeer General * Soften front stabiliser bar or stiffen rear stabiliser. * Soften front springs or stiffen rear springs. * Increase front downforce or decrease rear downforce. * Install soft tyres front, hard tyres rear. Understeer Entering/exiting turns * Soften front dampers or stiffen rear dampers.[/i] [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Failid/Audi_HR.pdf]HR kataloog[/url] [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Failid/HR_ Audi_kodulehelt.pdf]HR kodulehelt[/url] [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Failid/HR1.pdf]HR1[/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Vedrustus & juhitavus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]