Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 07.02.11 14:55 |
Mitte, et see mingii uudis oleks, aga üldiselt ongi kergemate modifikatsioonidega nii, et võid jõus pigem kaotada kui võita.
Näiteks turbomudelil ei anna kogu väljalasketorustiku ja näiteks õhufiltri vahetamine vabamalt hingavate vastu midagi. Hääl muutub vastavalt tootjale
kuid võimsusefekti see ei anna. Düno andmete järgi on selliste autode jõuvarud pigem vähenevad. Kui nüüd nende muudatuste juures aju ümber konfida,
siis tuleb jõudu küll juurde kuid kõige sellega tasuks vastupidavuse huvides siiski tagasihoidlikuks jääda, sest muidu peab teisi detaile vahetama
hakkama
|
Robinson
|
postitati 07.02.11 07:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Lisada võin ka väljalaske kohta. Kunagi tõin ühe S2-e, millel oli kogu süsteemi peale ainult üks mingi noname otseläbi pütt. Downpipe oli originaal
jäetud ja põhja all minu meelest 2.5" toru. Mul hakkas selle väljalaskega sõna otseses mõttes pea valutama. No nii lõugas, et hullumaja.
Siinkohal ei maksa arvata, et 3" oleks veel hullem! Nii see ei pruugi olla. Asja iva peitub kvaliteetsetes püttides. Natuke aega
tagasi sai üks c4 S4 endale Simonsi autopõhise väljalaske alla. Turbost kuni lõpuni 3" ja selle heli on kümme korda talutavam kui minu jutu alguses
mainitud S2-e oma. Lisaks võin näiteks tuua ka MTM-i 3" lõpupüti, milline Robinsoni RS2-l oli ja ka seal oli tunne nagu sõidaks reaktiiviga. |
No peale 150km/h ja edasi polnud kõrvaklappe enam vaja kasutada(oli auto nagu iga teinegi) ,mis ma Alastarost naisele tõin sõitmiseks selle autoga
Viljandist-Tartu ja tagasi.
|
Geo
|
postitati 06.02.11 22:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
Sama siin - nukkasid ei puutuks kuni mingi 450hj vähemalt.
Aga kuidas on reguleeritava nukarattaga lood? Kas on mõtet? |
Täpsustan: 7A sisselaske nukkvõll on mõtetu kombinatsioon originaal VL nukaga.
|
lauri
|
postitati 31.10.10 12:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks
mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni
lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil. | BS. Sul oli muu
viga.Minu S-il ei muutund peale hääle midagi |
Sama jutt.
|
laurz
|
postitati 29.10.10 17:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks
mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni
lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil. | BS. Sul oli muu
viga.Minu S-il ei muutund peale hääle midagi
|
Taavi
|
postitati 27.10.10 15:32 |
Isegi kattide eemaldamist kahetsenud algusaegadel. Mitte mingit vahet ma ei märganud peale selle, et enne TÜV pidi jälle need alla tagasi kruvima.
|
priidik
|
postitati 27.10.10 06:21 |
Isiklikult kahetsesin katalüsaatori eemaldamist (stock raud). Enamik küll soovitasid seda, et turbo hakkab vabamalt käima ja chipiga ikka oleks
mõttekas jnejne, aga igapäeva kasutuses tähendas see sisuliselt ainult kahte - varasema ca 5 minuti asemel kulus mootori töösoojaks jõudmiseni 2 kuni
lausa 3 korda rohkem sõiduaega, olenevalt ilmastikust. Teiseks tunduvalt suuremat küttekulu sellel perioodil.
|
Maku
|
postitati 26.10.10 13:49 |
Lisada võin ka väljalaske kohta. Kunagi tõin ühe S2-e, millel oli kogu süsteemi peale ainult üks mingi noname otseläbi pütt. Downpipe oli originaal
jäetud ja põhja all minu meelest 2.5" toru. Mul hakkas selle väljalaskega sõna otseses mõttes pea valutama. No nii lõugas, et hullumaja.
Siinkohal ei maksa arvata, et 3" oleks veel hullem! Nii see ei pruugi olla. Asja iva peitub kvaliteetsetes püttides. Natuke aega
tagasi sai üks c4 S4 endale Simonsi autopõhise väljalaske alla. Turbost kuni lõpuni 3" ja selle heli on kümme korda talutavam kui minu jutu alguses
mainitud S2-e oma. Lisaks võin näiteks tuua ka MTM-i 3" lõpupüti, milline Robinsoni RS2-l oli ja ka seal oli tunne nagu sõidaks reaktiiviga.
|
audihunt
|
postitati 26.10.10 12:59 |
Mina kahetsen "265kw chipi" mis mõeldud algselt RS2 modikatsioonidega 2.2Turbodele ja mina sõidsin stock raua, sisuga , ehk siis K24/7000 turboga.
Tõmme oli vägev 3000-4000, millele järgnes koheselt fuelcut, põhjuseks kindlasti valesti paigaldatud 3kpa map andur ja vale segu boosti all.
Tagajärjed piirnesid õnneks veel ainult mõne lahti löönud lõdvikuga ja 1 süütepooli "otsa saamisega". Igatahes ei soovita sihukest nalja stock
rauaga teha. Aja ja raha raiskamine vaid.
|
Maku
|
postitati 08.06.10 21:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
On, kui sa tekitad korraliku ülekatte, aga selleks on vaja ka reguleeritavat ketiratast. |
Ülekatte kohta meenusid mõned Repo postitused:
More overlap = more sensitive to backpressure
More overlap = less hp per cfm of indulged air = less efficiency
More overlap = less dynamic compression ratio
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=42953&highlight=overlap
|
epic
|
postitati 08.06.10 21:29 |
On, kui sa tekitad korraliku ülekatte, aga selleks on vaja ka reguleeritavat ketiratast.
|
Geo
|
postitati 08.06.10 21:19 |
Sama siin - nukkasid ei puutuks kuni mingi 450hj vähemalt.
Aga kuidas on reguleeritava nukarattaga lood? Kas on mõtet?
|
Maku
|
postitati 30.04.10 09:30 |
Teen sellise teema initseerituna teisest foorumist, kuid usun, et see ei kahanda asja väärtust.
Võtan ise jutulõnga üles ja ütlen, et üks pointless mässamine on olnud nukkvõllid. Lasin kunagi custom nukad teha, olen proovinud erinevatega mängida
jne, kuid see on rohkem minu aega raisanud kui asi väärt on olnud. Täiesti toetan seda juttu, et alla 500hp pole mõtet nukkasid vahetada.
Teiste kogemused "mätta läinud" modifikatsioonidega?
|