Teema ülevaade |
Eero
|
postitati 10.04.14 11:26 |
Kas keegi oskab äkki kommenteerida palju rs2 originaal keps kannatab, see on vist ADU mootoris kõige nõrgem lüli?
|
mulk
|
postitati 18.02.12 05:35 |
Omal ajal oli vaid rs2 ja turbo diisli kepsu saalede ülemine saale sputter, nüüd on ka teiste 2.2 20v t mootorite saaledel ülemine saale sputter,
lisaks originaalile ka glycol.
Sputter saale on kõvem, ja kuna ta on oluliselt kallim, siis on otstarbekas kasutada vaid ülemist saalet sputterit ja alumist, mis nii kõva vatti ei
saa tavalist kolme komponentset saalet.
|
Vihane-Tihane
|
postitati 17.02.12 16:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
Tekkis ka üks küsimus, nimelt paljud kes on oma 2,2 T mootorit remontinud ja ka võimsust tõstnud on paigaldanud ADU saaled. Huvitakski see, et mille
poolest nad on paremad kui AAN/ ABY saaled. Kas AAN´i saaled siis ei kannata siis võimsust ca 500hp. |
Kannatavad ikka kuniks vahetatakse normaalsel ajal õli (ca 5000km) ja seda ka piisavalt peale jookseb ekstreemtingimustes.
|
arro
|
postitati 17.02.12 16:04 |
Tekkis ka üks küsimus, nimelt paljud kes on oma 2,2 T mootorit remontinud ja ka võimsust tõstnud on paigaldanud ADU saaled. Huvitakski see, et mille
poolest nad on paremad kui AAN/ ABY saaled. Kas AAN´i saaled siis ei kannata siis võimsust ca 500hp.
|
forsin
|
postitati 10.09.11 17:31 |
http://www.autoverdi.com/rods.html
http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=1288&hl=114&cg=390&car=900
|
Maku
|
postitati 20.01.10 07:01 |
Connecting Rod Set, Scat, Forged 144mm
I5 $495.00
|
forsin
|
postitati 30.08.06 20:50 |
Rõngastest
volvol on madal surve turbokal (83mm ) kasutusel ülemine surve rõngas 1,2 mm ja kõrsurve turbokal 1,5 mm
S audil sammuti 1,5 mm
samas kui surve aste on 21 (audi AAS mootor) on esimene surve rõngas juba 1,75 mm
ja turboka kolbidel on esimese surve rõnga tagune kolvi ehitusel suuremat temperatuuri taluvast materjalist.
Lisaks on kolvi pea natuke peenem kui ülejäänud kolb, vastasel juhul kolvi pea ülekuumenedes paisuks kinni hülsi sisse.
Kõrgsurve volvol kolb ~81mm ja kolvi pea ~80 mm
|
mulk
|
postitati 07.08.06 19:10 |
Tõde on ju lihtne välja selgitada, võrdle oma 200ja rõngakoode vastava läbimõõduga vabalthingava rõngaste koodiga ...
Mina rääkisin 2.2 20V T rõngaste sugulusest 1.8 16V rõngaste vahel.
|
pampkuri
|
postitati 07.08.06 18:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega. |
sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).
GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad. |
Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte??? |
Rõngas on rõngas... |
Mingi aasta tagasi küll ei olnd kui panin oba 200le tavalise rõngad siis tehti asi igast otsast maha. Mis se tõde siis on???
|
quattromees
|
postitati 31.07.06 18:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega. |
sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).
GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad. |
Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte??? |
Rõngas on rõngas...
|
S4Audi
|
postitati 31.07.06 18:55 |
eh mis sa kepsutad tee endal üks pütt korda ja siis vaatame mis juhtub
aga mootor tuleb jah korda teha krt endal ka mingi jama lõplik turbo rõhk kaob ära
|
pampkuri
|
postitati 31.07.06 18:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega. |
sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).
GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad. |
Kas Turbokal kannatab siis vabalthingavamootori rõngaid kasutada või mitte???
|
genekas
|
postitati 21.05.06 18:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
...Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega. |
sama koodiga komplekt on paljudel volkkari 1,8 mootoritel ja ka teistel Audi mootoritel, millel on silinder 81 mm (aga siiski mitte kõigil).
GTI II 16V KR-mootoril on igatahes kindlalt samad.
|
prr
|
postitati 21.05.06 11:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Ja mis kepse nad kasutavad ? Kas need samad SPM-id ? |
täpselt nii
|
epic
|
postitati 21.05.06 09:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Sõidab meil Eestis keegi nende kepsudega ? | eestis on vist kolm (võibolla rohkem) tugeva kepsulist SSS-i |
Ja mis kepse nad kasutavad ? Kas need samad SPM-id ?
|
forsin
|
postitati 20.05.06 21:37 |
H-Pofiiliga kepsud (SPEC piston+rods)
Valmistatud 4340 terasest parima vastupidavuse saavutamiseks, tavaliselt on Rootsis, alati laos ja seega 2 nädalaga Eestis. Pikkus on mõõdetud
kolvisõrme ja vändakaela keskpunktidest.
Kepsud on hetkel saadaval järgnevatele mudelitele, erisoovide korral võtta tootjaga ühendust.
Volvo B17; B19; B20; B21; B23; B30:
Pikkus 145mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 58mm V poldid
Volvo B230; B204; B234:
Pikkus 145mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 52mm V poldid
Pikkus 152mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 52mm V poldid
Pikkus 158mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 52mm V poldid
Volvo alumiinium blokiga mootor 81mm silindriga:
Pikkus 139.5mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid
Pikkus 143mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid
Pikkus 147mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 53mm ARP poldid
Audi:
Pikkus 144mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Pikkus 144mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Pikkus 158mm, kolvisõrm 23mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Audi AWT:
Pikkus 144mm, kolvisõrm 19mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
Audi V6:
Pikkus 154mm, kolvisõrm 21mm, vändakael 56,8mm ARP poldid
Audi 2.5:
Pikkus 155mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 50,6mm ARP poldid
BMW:
Pikkus 135mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Pikkus 135mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 52mm ARP poldid
Pikkus 140mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Pikkus 144mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 52mm ARP poldid
Pikkus 130mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Mazda:
Pikkus 133mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 48mm ARP poldid
Cosworth:
Pikkus 128,5mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 55mm ARP poldid
Saab:
Pikkus 134mm, kolvisõrm 24mm, vändakael 56mm ARP poldid
Nissan:
Pikkus 133mm, kolvisõrm 20mm, vändakael 48mm V poldid + Skyline
Mitsubishi:
Pikkus 150mm, kolvisõrm 22mm, vändakael 48mm ARP poldid
Opel GSI ,Calibra turbo:
Pikkus 143mm, kolvisõrm 21mm, vändakael 52mm V poldid
|
epic
|
postitati 20.05.06 07:38 |
Sõidab meil Eestis keegi nende kepsudega ?
Mul oleks kindel plaan midagi ära osta, sest mootori võtan lahti niikuinii ja parem korraga ära teha.
|
mulk
|
postitati 20.05.06 04:23 |
Ei ole kuulnud küll, et kellelgi oleks probleeme olnud kepsusõrme tugevusega.
SPM
kepsud on ka väga soodsad, erinevus näiteks Eageliga pidavat olema natuke suuremas kaalutolransis, hinnaerinevus on aga 2X
Tõenäoliselt on ka I - profiiliga keps piisavalt tugev.
Uued adu saaled, profiilkeps ja vajadusel ka kolvirõngad on need, mida peaks vahetama.
Rahvalegendi kohaselt pidavat mingid wv gti kolvirõngad olema identsed turbokone omadega.
|
epic
|
postitati 19.05.06 22:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Selles mootoris ei ole midagi peale kepsude, mis takistaks saavutada 500+hj ja 600+NM!
btw, ja ega ka keps ei takista
Ja hinnavahe tekib vist erinevast profiilist H - peam kallim kui I - peam |
St sa mõtled kepsu enda tugevust ? Et mitte sõrm ei ole nõrk koht vaid kepsu profiil ? Saan õigesti aru ?
Et siis mõistlik oleks valida H-beam (Pauter) ?
|
mulk
|
postitati 19.05.06 16:59 |
Selles mootoris ei ole midagi peale kepsude, mis takistaks saavutada 500+hj ja 600+NM!
btw, ja ega ka keps ei takista
Ja hinnavahe tekib vist erinevast profiilist H - peam kallim kui I - peam
|
epic
|
postitati 19.05.06 16:06 |
Kui rääkida AAN / ABY mootorile sobivatest kepsudest, kas valida TOGA või PAUTER toodang ?
http://www.importperformanceparts.net/imports/togarods-euroaudi.html
http://www.importperformanceparts.net/imports/audi-rods.html
Pauter hind $929
TOGA hind $415
Hind paneb mõtlema ?
Siin: http://www.importperformanceparts.net/imports/pek-eaudi.html
on olemas komplekt AAN mootorile, mis sildab kepse, kolbe, tihendeid, saalesid, kaanepolte ja kolvisõrmi
Kuid kolvigrupp on ikka 20mm sõrmega. Nagu ma aru olen saanud, siis see sõrme läbimõõt ongi takistuseks 500nm või suurema momendi juures.
Kas toodetakse ka suurema sõrmega kolbe / kepse sellele mootorile ? MC-kone sõrm on näiteks 22mm. Kolb 81mm kas neid ei annaks kasutada ?
|
|