Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: lukas[/i] Ja no katsu sa ehitada vaikne ka 3" väljalase. Kuigi selle pütiga on hääl oluliselt madalam ja mahedam kui linnavahel kõrvahaigete poiste pemmidel. [/quote]Minu masinale ehitasime 3" väljalaske. Keskmine pütt on 3" ja viimane 2.5" (teatavasti võid tagant otsa vähendada ideega, et heitgaasid on jahtunud ja ei vaja enam nii palju ruumi). Esialgu panin mõlemad otseläbi pütid ja minul hakkas sellest lihtsalt pea valutama. Vahetasin viimase püti 2.7biturbo originaal 2.5" püti vastu, mis istub alla kui ema sülle ja tulemus on super (kiidusõnad Petsile)! Ei ole sellist vastikut undamist linna kiirustel-pööretel ja masin on üldse oluliselt vaiksem! Selle nimel olin nõus loobuma mõnest high rpm hobusest, et mul pea ei valutaks. Mis aga puudutab Kiireka S4 väljalaset, siis see oli veel paar korda hullem kui minu esialgne tulemus. Sellega oleksin pidanud kõrvatroppe kasutama. Marko [b]The tailpipe can be reduced by 1/4in without suffering penalty.[/b] Silencer Design. - Straight through or reverse flow silencers are best. [b]A well designed silencer, placed to the rear of the car won’t drop power by anymore that 3-5%. The closer to the engine they are fitted, the more flow restricting occurs and the more power is lost.[/b] Straight through or reverse flow silencers are the best for power applications. Straight through provides the best sound deadening and are good for turbo cars. However, on NA cars two silencers or a silencer and a resonator must be used to stop popping occurring on overrun. The quietest silencers have an open resonating chamber in the middle. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
15.8%
- SQL:
84.2%
]