Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Geo[/i] [b]Boosti juhtimine[/b] Kirjutan siia oma arvamuse turbost, mida ma oman. Arvamus on selline et turbo on väga kehv kuna boosti ei saa juhtida ja see viimane tekkib ainult 4000 rpm juures. Turbo nüüd sai natuke modimist by forsin, ja seda turbot pole pannud veel autole külge. Loodan et peale tuunimist boost tuleb varem taha, aga kui taas tekib probleem rõhu juhtimisega (momendil kui turbo tuleb taha rõhukell viskab 2,5 bar!!! chip on 2.0 bari jaoks)? Natuke mõeldes nagu leidsin lahenduse küsimusele:kui wastegate ei suuda reguleerida rõhku nii et peale boosti tekkimist pärast ka jääks 2.0 bar? lahenduseks on lisaklapp, mis laseb üle 2.0 bar õhku välja süsteemist, aga õhu kogus on ju õhulugejaga juba loetud=>segu jääb rikkaks? Mida te arvate sellest kõigest? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.9%
- SQL:
78.1%
]