Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [url=http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=23223]Huvitavat lugemist![/url][/quote] No vat, mul just selline nn.27 replika oligi. [img]http://img.villagephotos.com/p/2007-5/1257125/turbo3.jpg[/img] ning siin on siis turbiinikoda. Number seal sees on 8. [img]http://img.villagephotos.com/p/2007-5/1257125/turbiinikoda.jpg[/img] Kui siis huvitab, kuda selline turbo 2.2T peal töötab, siis siit näeme, et: [img]http://img.villagephotos.com/p/2007-5/1257125/kiiruss4.jpg[/img] Must joon on orig, K24 ning punene eelpool mainitud K27. Tegemist oli aut.kastiga s4-ga ning mõlemal korral oli start 2500 pöördega pidurit hoides. Originaal turboga oli boost 1.6 pea kohe saadaval, K27-ga tuli rõhk taha umbes 4500 pöörde juures ning rõhk oli 1.4, kuna aju tegi kõrgema rõhu korral fuel cut'i. Autol oli mingi stage1 kivi, 7A nukad, torukolle(Made by Oleev). Ühesõnaga palju kordi konstanteeritud fakt suure turbo korral, et tänaval sõiduks oli antud seade igav, kuid kui juba tõmbas, siis koralikult-näha ka graafikul. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.8%
- SQL:
73.2%
]