Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Offroader[/i] Käiku vahetades [/quote] Käiku vahetades ei kaota turbo pöördeid märgatavalt, abistab ka inerts, (siis jamab algelisel turbokal BY-PASS) pigem enne terav nurk kurvesid kus on pikk pidurdus ja siis rakendub atmosfäri klapp. Pssss OK kui sealt tahta paukutajaga edasi areneda aga siis mitte nii nagu pildil. [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Nagu näed on kaks wastegate klappi. Üks on nagu tavaliselt. Teine on ühendatud vl. koldega selliselt et laseb õhku väljalaske koldesse sisse. Toimib siis sedasi - võtad jala gaasipedaalilt, sisselaskes tekib vaakum. Antud vaakum avab eelnimetatud wastegate ja see laseb lisaõhku väljalaske koldesse. Lisaõhk sattub väljalaskes kokku kütusest rikastunud väljalaskegaasidega (kütust lastakse peale aga gaasiklapp on kinni - seega silindris mingit olulist põlemist ei toimu). Lisaõhk süütab kuumad kütusest rikastunud väljalaskegaasid, toimub plahvatus ja plahvatustega toidetakse turbot selliselt et turbo hakkab tootma rõhku mootori sisselaske poolele. Väidetavalt siis suudetis selle süsteemiga hoida tühikäigul u. 1,5 bar boosti. ja see lisaõhk võetakse sisselake poolelt, ehk siis turbo hakkab iseennast toitma. ------------- * aga see ei ole selline süsteem mida saaks ehitada ja normaalselt tööle panna standard ajuga autol - standard aju ei lase pihusteid sellisel määral avada kui gaasiklapp on kinni. [/quote] Aitähh tõlke eest aga inseneerile tahaks kohe s...? aga sorry. -peale väljalaske klappe ja enne WG ei ole kunagi vaakum??? -Lisa õhku Võetakse ??? Mina arvan et korralikul turbo süsteemsel autol on atmosfääri klapp mis avaneb Psssss häälega kui lased pedaali lahti ja sealt saaks toita =puhuda paukutajale õhku (kuid õhku ei saa võtta sest välja koldes on säilunud suurem surve. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
22.8%
- SQL:
77.2%
]