Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Ja pingete eemaldamiseks on see "kypsetamise" idee t6esti väga hea. Terase karastamisele järgneb kaks korda kaks tundi "stressi eemaldamist" mille jooksul materjali molekulid korrastuvad. [/quote] Olude sunnil sai ka enda torukollet remonditud. Ei tea kas selle kolle valmistamisel kasutati kuumutamist enne flantsi freesimist, kuid pärast paarituhandet kilti sai enda kollektoril 1.5mm maha freesitud, et flants sirgeks saada. Flantsi otsad olid siis hakanud nö. kaane ühenduspinnast kaugenema. Korra oli ka idee flants viieks osaks lõigata, et vaadata kas kõverus suureneb, kuid jäi siiski ühendatuks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.1%
- SQL:
74.9%
]