Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Jah .. paaritu arvuga silindritega mootoritel ei ole võimalik õieti teostada seda 4>2 või 4>2>1 süsteemis töötavat kollet ... mis üldse oleks õige? .. Nohh, minu arust 4 silindrilise turbomootori puhul saaks ja tulekski kasutada "jagatud" kojaga turbiinikorpust, just nimelt selle jaoks, et eelnevalt (näiteks siis R4 mootor) neljast torust kahe moodustudes, püsivad heitgaasi kiirused kuni turbiinitiivikuni kõrged. Mõtisklesin ise samal teemal kuid just Repo selle idee maha laitiski .. ehk seetõttu, et erinevatel silindritel võivad jääda erinevad termokoormused ja millal tahes võib üks püttidest töölepingu lõpetada. Hoolimata sellest, ei plaani ma vahetada audi parimat mootorit neljapütise vastu ;) [/quote] Ja õieti teed tühja se välja kolde probleem aga ükski teine mootori lahendus ei anna kergema vaevaga suuremat omavõimsust kui 5 pütane Pean silmas seda et töötakt toodab jõudu (kolb ülevalt kuni alla =180´) tegelikult paarkümend kraadi vähem ülevalt ja alt sest sirget kepsu ei saa tõugata = kasulik kolvi tõuge on ~144 kraadi ja kui need kasulikud kolvi tõuked ritta panna mahub neid 5 tükki kahe väntvõlli ringi kohta. Aga nelja pütasel ei toimu ühtlase jõuga pidev vända tõuget, jäävad augud sisse. Ja V-8 võib olla ühtlasem mootor oma käigult aga pole seda nii ühtlase vända tõukega ja seepärast ongi enamus tipp mootorid 5 või 10 pütased. 5 pütasele lähim on rida kuus , seal toimib pikk väntvõll juba spiraal vedruna mis kerib võnked enda sisse ja võnke vahel keerab ennast võnkest vabaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
15.6%
- SQL:
84.4%
]