Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: MaQQu[/i] lihtne arvutus näitab, et 2x2,5" kogupindala on suurem kui 1 x 3" seega hingamine vabam.[/quote]Oleks see asi ainult nii lihtne. Kardan, et see pole 1+1 matemaatika. Samas, mine sa tea.. Miks ma seda asja uurin, on see, et milleks panna 3" otsast lõpuni, kui saab parema tulemuse 2x2.5"? Vähe sellest, et vastusurve on väiksem, on ka müratase talutavam. Näiteks C4 2,2t ongi originaalis lõpuni 2x55mm toru. S2 coupel on aga peale downpipe-i 2 toru ja peale katte suundub üheks toruks. Turboga autode puhul kehtib minu teada idee, et mida kaugemal asetseb vastusurve turbost, seda parem. Võtame näiteks Kristjani RS4. Tal on [url=http://pildid.audiclub.ee/j6uvanker/rs4_v2ljalaskesysteem/images/IMG_5239.jpg]2x2,5" keskel[/url] ja suundub üheks 3" kokku, kus on lõpus [url=http://pildid.audiclub.ee/j6uvanker/rs4_v2ljalaskesysteem/images/IMG_5240.jpg]reso 3" [/url]sisse ja välja ja [url=http://pildid.audiclub.ee/j6uvanker/rs4_v2ljalaskesysteem/images/IMG_5241.jpg]lõpus on pütt, milles 60mm-sed torud[/url]. Ehk siis keskel on 1/6 võrra väiksema diameetriga torud ja edasi 3" ning viimane pütt on isegi kitsam, kui keskmine osa. Paar sõna ka RS2 väljalaskest. Vaniko RS2-el (dahlbäck ei vaheta seda ka 360hp kiti puhul) on minu teada originaalsüsteem all. Lühidalt: 1. downpipe; 2. [url=http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/turbo/2005.12.23/5.jpg]2x55mm torud kattide kohal[/url] (peale downpipe-i); 3. [url=http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/turbo/2005.12.23/3.jpg]enne eelviimast pütti läheb kokku üheks 2,5" toruks[/url]; 4. eelviimase ja viimase püti vahel samuti 2,5" toru. Samas ei saa öelda, et asi ainult V mootoris kinni oleks, sest ka [url=http://84.50.81.66/albums/12-05-2005-14-05-2005/DSC08784.jpg]S2 Coupel on sama ehitus[/url]. Sealjuures kaaluvad 2 toru kindlasti rohkem, kui 1 toru. Sellest lähtuvalt võiks tõesti tõdeda, et 2x2,5" on parem kui 1x3". Samas jällegist, kui lärmakat masinat ei soovi, siis miks mitte lähtuda näiteks RS4 Quattro GmbH loogikast. [b][url=http://www.bn-pipes.de]BN-Bipes[/url][/b] pakub järgmist: 1. [b][url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/e-audi-s2-coupe-edelstahlauspuffanlage.htm]Audi S2 Coupe[/url][/b] *Cat-Replacement-pipes, without TÜV, 2x60mm 120,50 € *Stainless steel Frontsilencer, 63,5mm pipe dia, 363,50 € *Stainless steel Rearsilencer, 2 x 76mm, 459,50 € *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-s2-typ-3b-220ps-edelstahlauspuffanlage-komplett.jpg]Stainless steel Complete system 70mm pipe dia. 709,50 €[/url] *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-s2-220ps-links-rechts-edelstahlauspuffanlage.jpg]Stainless steel Rearsilencer 2 x 76/20°LH/RH 1.421,00 €[/url] *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-s2-220ps-links-rechts-edelstahlauspuffanlage.jpg]Stainless steel Complete system 2 x 76/20°LH/RH 1.669,50 €[/url] 2. [b][url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/audi-rs2-edelstahl-sportauspuffanlage.htm]Audi RS2[/url][/b] *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-rs2-edelstahl-vorrohr.jpg]Edelstahl-Vorrohr ab Turbo mit Serienkrümmer, ohne TÜV, 76/70mm, 562,00 €[/url] *Edelstahl-Metallkat, ohne TÜV, 2x100cpi, 1.441,65 € *Edelstahl-Vorschalldämpfer, ohne TÜV, 2x60mm Rohrführung, 639,50 € *Edelstahl-Endschalldämpfer, ohne TÜV, 2 x 76mm, 426,33 € 3. [b][url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-dateien/edelstahlauspuffanlage-audi/e-audi-s4-s6-s6plus-type-c4-edelstahlauspuffanlage.htm]Audi S4/S6/S6+ Type C4[/url][/b] *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-s4-s6-edelstahl-katersatzrohr.jpg]Stainless-Cat-Exchange-pipes. Only for Turbo! 2 x 60mm pipe dia. 168,20 €[/url] *Stainless steel pipes from Cat to Frontsilencer (Turbo) 2 x 60mm pipe dia. 139,20 € *Stainless steel Frontsilencer, 2 x 60mm pipe dia. 383,50 € *Stainless steel Rearsilencer, 2 x 70/20°, 622,90 € *[url=http://www.bn-pipes.de/edelstahlauspuffanlage-fzg-bild/audi-edelstahlauspuffanlage/audi-s4-s6-typc4-edelstahlauspuffanlage.jpg]Stainless steel Cat-back system[/url] [b][url=http://www.millteksport.com/]Milltek[/url][/b] pakub järgmist: [b]1. Audi S2 Coupe 20v Turbo 5 Speed[/b] *LARGE BORE DOWNPIPE AND HI-FLOW SPORTS CAT [Pipe Diameter: 69.85mm (2.75")] *CAT-BACK [Pipe Diameter: 63.50mm (2.50"), Rear Silencer Meteor Twin 76.2mm] [b]2. Audi S2 Coupe 20v Turbo 6 Speed[/b] *LARGE BORE DOWNPIPE AND HI-FLOW SPORTS CAT [Pipe Diameter: 69.85mm (2.75")] *CAT-BACK [Pipe Diameter: 63.50mm (2.50"), Rear Silencer Meteor Twin 76.2mm] [b]3. Audi S2 Avant Turbo 6 Speed Avant[/b] *LARGE BORE DOWNPIPE AND HI-FLOW SPORTS CAT [Pipe Diameter: 69.85mm (2.75")] *CAT-BACK [Pipe Diameter: 76.20mm (3.00"), Rear Silencer Jet Twin 76.2mm] [b]4. Audi RS2 Turbo 6-speed Avant[/b] *LARGE BORE DOWNPIPE AND HI-FLOW SPORTS CAT [Pipe Diameter: 69.85mm (2.75")] *CAT REPLACEMENT PIPE [Pipe Diameter: 69.85mm (2.75")] *CAT-BACK [Pipe Diameter: 76.20mm (3.00"), Rear Silencer Jet Twin 76.2mm] Tagumiste püttide märksõnad "Jet ja Meteor" tähendab püti ehitust ja "Twin" tähendab, et on 2 summutaja otsatoru (need on siin kõigil 3"). Tobiase lehel on mõni pilt RS2-le mõeldud [url=http://www.tots.ch/rs2/rs2/tuning/bilderzubehoer/auspuff/auspuffanlage76mm.jpg]3" cat-back[/url] süsteemist. UrS4 omanikele ma soovitaksin sellist lahendust, et asendaksid katid ja eelviimase püti torudega. Kuna seal on all 2 toru, siis ühte kokku viimine on suurem ettevõtmine. Torudega asendamine on märksa lihtsam ettevõtmine. Igatahes prostam, kui 3" ehitada. K24 puhul vaevalt seal mingit vahet ka on. Lisan paar linki: 1. [url=http://84.50.81.66/gallery/album24?page=1]Ise mõõtsin väljalaske S4-al üle[/url]; 2. [url=http://www.tap1.com/catalog/product_info.php?cPath=96_23_56&products_id=196]Total Audi Perfomance-i poolt pakutav väljalase UrS4-le[/url]. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]