Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Tekkis küsimus, nimelt antud teema peaaine 2.2T 20V nukad. Nukkvõllidel on levinud kestvuse mõõtmisel kolm põhilist mõõtmis moodust, - mõõdetakse kestvus hetkest, kui nukkvõll hakkab klappi avama (Advertised Duration) - teiseks, euroopas levinud, kestvus sellest hetkest, kui nukk on avanud klapi 0.1mm. - Ja USA s kasutatakse selleks siis hetke kui nukk on klappi tõukanud 0.050 vastavat sealset pikkusühikut. Ja küsimus siis järgnev, Millise moodusega on meile teada adu ja aan ja 3b ja 7a nukkade kestvused mõõdetud? [/quote] ???? kestvus mõõdetud????? kui mõtled saad vastuse, kui ei tekitan segadust. Näiteks reaalselt AAN klapi liikumist mõõtes on tulemuseks graad + klapi tõus (hüdro asendatud meh tõukuriga ja ilma klapivahe piluta ) välja laske nukk võllil 034 102 G puutest puuteni=298´graadi (100´>360+38´) 0,10 > 0,10 mm=266´graadi (116´>360+22´) 1,00 > 1,00 mm=212´graadi (138´>350´) 7,00 > 7,00 mm= 94´graadi (196´>290´) nukk tõukuri serval max 242´= 8,77 mm hüdroka tõus on 22´graadi ja langus on 32´graadi sisse võll-034 AM puutest puuteni=288´graadi (328´> 360+256´) 0,10 > 0,10 mm= 254´graadi (342´> 360+236´) 1,00 > 1,00 mm= 202´graadi (360´> 360+202´) 7,00 > 7,00 mm= 78´graadi (360+62´>360+140´) max 360+102´= 8,30 mm hüdroka tõus on 18´ja langus 39´graadi näiteks välja laske klapi liikumine. 100´=puude 106´=0,01 mm 108´=0,03 112´=0,05 116´=0,10mm > (esimene mõõtetav tõus euroopa tabelites=0,1 mm ) -ameerika 0,050 tolli~=0,12 mm 126´=0,30 130´=0,50 138´=1,00 mm > (teine mõõtetav tõus mis puudutab mootori hingamis elu) 140´=1,25 -ameerika tabelites 0,55 tolli~=1,37 mm jne..... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
16.9%
- SQL:
83.1%
]