Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Kaks lehekülge teksti ja jõuti teada-tuntud järeldusele et 7A väljalaske nukk on hea 20V turbo mootorisse... Ei võtnudki palju aega, et jalgratast leiutada... :) [/quote] :(:);):D:P Mitte ainult 7A Väljlaske nukkvõll 218´ ja avab 10,2mm=1mm vaid ka 7A sisselaske nukkvõll 212´ ja avab 9,6mm=1mm näiteks üks paigaldus meetodeid raskeimale versioonile AAN-ile (halli andur kaane otsas) võid lisada ka jagajast loetava halli (reguleeritav) jama sest jagaja halli ei ole nii täpne. pigem 200-jale AAN-i halliandur ja kaovad imelikud lõtkud ja hammasrihmal on kergem. AAN-ile 7A välja---paigaldades pane võll ühe rihma hamba võrra hilisemaks -tulemus halli läks 13,8´hilisemaks -tulemus 7A = VA -28 +180 VL+10 =218graadi 7A sisse---paigaldus eemalda võllilt keti hammasratas keera ümber ja paigalda tagurbidi tagasi võllile. -Paigalda kett nii et kolb üleval asendis hakkab sisse algus nukk tõukurit puutuma/tõukama tulemus sisse algus 2´ graadi enne ülemist kolvi seisu -l--ahtiseletus--( AAN-i siiselõpp on+25`paigaldades kiiluga 7A liigub SL 13`hilisemaks=39`----- kuna keerasime väljavõlli rihma ühe hamba hilisemaks on tulemus SL 39´+(13,8`)~+14 seega on sisselõpp SL 52`(peale kolvi alumist) ---et saavutada parim keeratud keti ratas toob võlli 10´varasemaks ja lõpp tulemus on SL = 42` -seega 43 graadi peale halli andurit mis sobib. -tulemus töötakt = süüde +152` -turbotõuge = 206` -klappide kattuvus = 11` (läbipuhumine ) Sobib igapäevaseks kuni 5500 p/m on rohkem jõudu ja palju rohkem NM ja ökonoomseim lahendus. Ringraja jaoks on paremaid lahendusi. Kui ikka ise ei saa hakkama pöörduge minu poole. Tegelikkuses iga kord kui paigaldan mõõdan kraadid ja tõusud sajandiku täpsusega üle . Tegelikkuses jääb sisse üks kala. KES HAKKAB KEERAMA VÕTKE ÜHENDUST ASI ON VÕIMALIK KA TÄITSA ÕIGEKS SAADA JA AINULT SIIS TEKIB TÄIS TÕMME [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.2%
- SQL:
76.8%
]