Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: prr[/i] 1.8 ja 2.0 bar ehk siis see hetk lülitatakse solenoid ümber. stock wg korral hakkab juba vedru suurt rolli mängima ja gaase hakatakse lasma mööda juba päris varakult. tark tegu on panna jäigem vedru, mitte wg kruvi põhja keerata. [/quote] Kellel soov omasumpa klapi vedru ( wg ) vastu survet teada saada mul on väike stend selleks olemas. Originaalil on see ~1,4 (olen kohanud 1,1 atm kuni 1,4 atmosväärini ) siis tõukab sumpa klapi lahti ja heitgaasid jooksevad turbost mööda otseteed sumbutisse. ??? ÕHU LÖÖKLAINED õhu surve võnked need löövadgi plokikaane tihendi minema. NB originaal sumpaklapi ümber lülitus ehitus ja reaktsiooni võime on terava turbo jaoks liiga kehv ja aeglane ( niikaua kui ta alustab turbo surve langetamist on tegelikult surve ammu jõudnud üle igasugu lubatud piiride ja MAB jookseb lõppu ehk survepiirajasse kinni. Ainuke meetod millega olen saanud väga teravad turbo surve tõusud kontrolli alla paigaldades otse sisse laske kolektorile 20mm ja 2,5 BAR-ise auru ventiili mis laseb alates 2,2-st BAR-ist liigse surve lihtsalt välja (tegelikult suunan uuesti turbosse) Mõne chipiga (juhtub teist pidi ) mootor töötab ilust kuni 1,6bar-ini ja siis peaks nagu auto täiega panema aga turbo tegelikult tootetud surve on nii võimas et chipp avab turbo juht kolmiku ja tegelik täis turbo surve tõukab sumpa klapi nii võimsalt lahti et kogu süsteemi ülelaadimis turbo surve kukub vahepeal peaaegu nullini maha. Lihtsalt öeldes on asi nii soft lubab mootoril töötada mingi surveni näiteks 1,2bar või kuni 1,8bar ja siis hakkab piirama sumpa klapiga survet , kahjuks enamus softid lõpetavad siis ka töö. kuigi MAB on 2,5 BAR seega teoreetiline lõpp surve piiraja. head softid hakkavad piirama survet näiteks 1,7 BAR-i peal ja töötavad jobutusi tegematta 2,2 / 2,4 BAR-ini välja siis jookseb mab surve piirajasse. Sellepärast kangemad schipid töötavadgi 1,8-sani ja tahavad 300-st mapi kuna õhu lööklaineid ei suudeta kontrollida ja neid esineb kuni 3,0 aga selline surve lööklaine lööb kaane tihendi minema. Mina ei vaja kangeid schippe mis töötavad 1,8 bariga (ja lõhuvad kolme baariga ) ma sõidan rahulikult 2,0 bar-iga ja auru klapiga mis ei lase survet üle 2,2 bari ja ei lenda mingid kaane tihendid.:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
23
]
[PHP:
24.7%
- SQL:
75.3%
]