Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
püstolett

 postitati 14.12.11 20:04
Enne ja peale lambdat võivad need katkised kohad olla. Ikka tõmbab peale hapnikku. VL kolle katki vms jne.
Minu autol ntx on mingi porr alla tehtud enne katte ja see katki, näitab sama veakoodi ja usun et selles on asi ka. Aega ei ole praegu et korralik summuti alla teha. Küll aga on see esmajärjekorras. Silmaga näha kust väiksed augud sees ja ümbert tahmased.
sycero

 postitati 19.08.11 18:34
Klamber oli peale katte :)
mms

 postitati 19.08.11 18:27
Sorry, et teemat risustan, aga kas siin foorumis on kuskil teemat, mis vabalthingavate mootorijuhtimist-segusid-värke üldisemalt lahkaks? Mul mitmeid küsimusi ja ilmselt ka teistel. Nagu seegi näide siin. Moded, äkki splitite?

Minul juhtub vahest seda, et sooja mootoriga käivitades detoneerib esimese süütamise. Millest see võib olla? Külmalt mitte kunagi. Üldse külmalt käib mootor nagu alati paremini. Ja vahel annab veakoodiks "system too rich" ehk siis nagu rikas segu. Miks? Millest?
prj

 postitati 19.08.11 17:52
Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Oot aga see eeldab ju leket enne lambdat, aga enne vist ei ole ühtegi klambrit? Ja kui hapnikku rohkem, kas siis andur ei võiks just liiga lahjat segu kahtlustada?

Nii.
Kui hapnikku on rohkem, siis jah, on segu lahjem ning aju keerab rikkamaks.
Kiirelt kirjutades võib lihtne loogikaviga tulla.

Ajus olev veakood viitab ka sellele, et aju meelest oli segu liiga lahja (add not reached).
Omaette küsimus siis, miks küünlad valged olid.

Tuleks natuke sõita ning uuesti vaadata.
Muidugi võimalik, et segu endiselt lahja.
mms

 postitati 19.08.11 17:18
Oot aga see eeldab ju leket enne lambdat, aga enne vist ei ole ühtegi klambrit? Ja kui hapnikku rohkem, kas siis andur ei võiks just liiga lahjat segu kahtlustada?
prj

 postitati 19.08.11 17:01
Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Ei oska öelda aga peale summutiklambri lekke likvideerimist viga kadunud :P Vb pole vastusurve piisav ja mul oli auto uimane ka peale selle. Nüüd jõud tagasi ja viga kadunud.

See oli väga mööda nüüd.
Mida vähem vastusurvet, seda parem. Vastusurve on alati halb.

Probleem on selles, et sul tuli sealt avast liigset hapnikku lambda peale ning lambda arvas, et segu on kogu aeg väga rikas, muud mitte midagi.
Seepeale aju keeras kütet vähemaks kogu aeg ja oligi lahja segu käes.
mms

 postitati 19.08.11 16:54
Milline klamber? Peale katti? Enne?
sycero

 postitati 19.08.11 16:53
Ei oska öelda aga peale summutiklambri lekke likvideerimist viga kadunud :P Vb pole vastusurve piisav ja mul oli auto uimane ka peale selle. Nüüd jõud tagasi ja viga kadunud.
mms

 postitati 19.08.11 16:49
Oot-oot, see on nüüd küll põnev. Ebatihe väljalase mõjutas kütusesegu? Kuidas?
sycero

 postitati 19.08.11 16:44
Viga likvideeritud:) Sumpa klamber oli katki ja lekkis. Ehk see on kellelegi abiks tulevikus ;)
sycero

 postitati 03.08.11 22:19
Saaga jätkubki ja lasin eetriga üle võimalikud lekkekohad. Tulemuseks et lekkeid pole. On kellelgi ideid? Jääb vist üle küttesurve üle mõõta ja kui see ka ei tuvasta viga siis otsida vaid uus õhulugeja.

Niipalju sain Vag Com kodulehelt teada ,et mixture adaptation - adaptation limit (additive) not reached- tähendab seda et kütuse segu on vale tühikäigul.
sycero

 postitati 02.08.11 14:20
Täna sai nokitsetud ja temperatuuri andur puhtaks tehtud, õhulugeja pistik samuti. Peale paari prooviringi pole veel veakoodi sisse visanud. Eks näis kas saaga jätkub ?
sycero

 postitati 02.08.11 10:10
Hommikul kui auto tööle panna ja sõitma minna tehes niiöelda külmkäivitus siis ei taha üldse liikuda. Peab ikka piisavalt gaasi andma et suudaks teise käiguni jõuda. Samamoodi kui käivitada siis on väga ebaühtlane nagu mõni silinder ei töötaks, ehk siis nagu podiseb ja vibrab sees olles. Et võib siis veeretada süü õhulugeja kaela? Kui kellelgi pakkuda õhulugejat andke teada, sest uus kallis eriti S6-le ja üliõpilasena ei ole hetkel seda raha võtta.
jõuvanker

 postitati 02.08.11 07:25
Õhulugeja 99% tõenäosusega või õhuleke sisselaskes.
sycero

 postitati 01.08.11 22:55
Võtsin küünlad maha ja need olid valged. Sellest tulenevalt teeks järelduse et kütusesegu lahja. On nüüd kellelgi ideid tekkinud?
sycero

 postitati 21.07.11 22:58
Tere,
arvutit külge ühendades saan imeliku veakoodi: Mixture adaptation -Adaptation limit (additive) not reached.


Oskab keegi öelda kus viga otsida? Või on keegi sellega kokku puutunud. Autoks 4.2 v8 S6. Kütusekulu normis ehk siis hetkeseisuga 13.2L/100km 100% linnasõit. Ei ole tunda ka bensiini lõhna sõidu ajal. Kõik just kui töötaks normaalselt.
Kas on võimalik et on mõni õhuleke peale Õhulugejat ja enne seguklappi? Mõni tihend võib olla õhtal?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]