Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
888

 postitati 29.06.11 23:14
Õli võis sinna 90% tõenäosusega sattuda surnud jagaja O rõngaste kaudu:cool: See tüüpiline.
Zoig

 postitati 29.06.11 22:43
Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Andurid olid õlised ja tegin need puhtaks ning hetkel toimib kõik. Iseenesest kui kauaks ainult.
Eks tuleb uurida kust see õli siis sinna sai. Aga hea kuulda et korras.
sycero

 postitati 29.06.11 22:41
Andurid olid õlised ja tegin need puhtaks ning hetkel toimib kõik. Iseenesest kui kauaks ainult.
Black

 postitati 29.06.11 06:06
Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Sai juhtmed taha pandud ja viskas viga------ Igniton point sensor G4 no signal.
Uurisin ka et kui see vigane siis ei lähe mootor üldse tööle.

Jah, üks hoorattaanduritest, mille abil käivitamisel süütehetk paika pannakse või siis hooratta tihvt, kust ta impulsi saab. Töö ajal pole kasutuses.
sycero

 postitati 28.06.11 22:24
Sai juhtmed taha pandud ja viskas viga------ Igniton point sensor G4 no signal.
Uurisin ka et kui see vigane siis ei lähe mootor üldse tööle. Soovitati juhtmeid kontrollida.
Sümtomid samad mis mul seal kirjeldatuga:S
sycero

 postitati 27.06.11 09:09
Võib ka selline nähtus olla et originaal immo hakkab otsasid andma?
prj

 postitati 27.06.11 08:43
Lambda ei mõjuta käivitust antud mootoril.
Enne kui igasuguseid andureid mudida, tuleks ikkagi veakoodid maha lugeda.

Kui neid ei ole, siis ma vaataks, kas üldse kütust peale tuleb.
Kenwood

 postitati 27.06.11 05:45
Võta väntvõlli asendiandur maha ja mõõda takistus nii tavalise temperatuuri juures kui ka keevasse vette pistetud olekus ja jälgi ega takistus ära ei kao, või mudi juhet. Vubine persses b-osa lambda võib ka sellist nalja teha, vähemalt mul tegi soojast peast. Ja kui käima läks peale mitmendat korda siis alguses puterdas natukene.
sycero

 postitati 26.06.11 22:49
Kas vända anduri veakood kaob koheselt kui mootor tööle panna ? Minul see müstiline veakood igaljuhul kadus ja ei saanudki teada millega tegemist. Tõesti igakord olnud tegu sooja mootoriga.
madu

 postitati 26.06.11 22:45
Kui ma ei eksi, on üldiselt sooja mootoriga mittekäivitumine vända anduri üks esmaseid sümptomeid.
sycero

 postitati 26.06.11 22:42
Tere,
Mure siis selline, et vahest auto ei käivitu. Nüüdseks juba seda viga esinenud 3 korda. Mingil ajahetkel kui autot käivitada see lihtsalt tööle ei hakka - isegi ei luba, käia või aku tühjaks. Oodates mõnda aega ja uuesti proovides käivitub.
Panin juhtmed taha ja näitas veakoodi aga mul oli mingi teadmata versioon vag com softist mis ei näidanud selle nimetust.
Ja kui mootor tööle läks kadus ka see kood. Ehk on keegi kokku puutunud säärase müsteeriumiga ja teab milles võib asi olla.
Võimalik et vända või nuka andur hakkab õhtale minema?

Igasugune nõu ja abi on teretulnud:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]