Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MEEMEES

 postitati 24.02.11 17:05
Tundub, et tegu on tagumise õlipumba rõngastihendiga,minul seesama asi juhtus just hea, et nägin kohe,jooksis välja ca 1,5liitrit,passingi nüüd siin Hiiumaal, et naine mulle linnast uue tihendi toob:P
pierre

 postitati 13.02.11 16:38
Viska na***i see filter ja täna õnne, et sa mootorit päris kuivaks ei sõitnud.
Mul oli ükskord ühe VAG grupi masinaga umbes analoogne situatsioon, mõni aeg pärast õlivahetust hakkas filter lekkima korpuse valtsi vahelt. Minuteada keevitatud pole seal midagi, valtsitud plekk kopsik aint. Mul ka tookord vedas, sest auto seisis ja ma pedantse inimesena alati veendun visuaalselt tehnika korrasolekus enne kui sõiduks läheb ja nii avastasingi, et loik on all...
Kusjuures kui pärast seda jama praakfiltrit näpuvahel keerutasin, siis ei olnud silmaga võimalik tuvastada ainsatki defekti. Ometi lekkis ja ilmselt päris tugevalt, kui seisvast peast juba loigu alla tegi.
krimix

 postitati 12.02.11 22:15
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Mis fima filtriga tegu oli?
Ega juhuslikult külma mootoriga pähe ei andnud kohe?
Kas lõhki on kuskilt keevituse juurest?


Filtri marki ei tea aga ostetud forsist.

Sõidetud sai hommikul umbes kella 8 aeg tööle 12 km maantesõitu. Umbes kell 12 uuesti sõitu ja umbes 3 km ja siis see juhtus. Ühesõnaga koguaeg rahuli sõit ilma eriliste paarutamisteta.

Filtrist ajab välja täpselt sealt kus on filtiri otsas see mutter
QUATTRO

 postitati 12.02.11 21:50
Mis fima filtriga tegu oli?
Ega juhuslikult külma mootoriga pähe ei andnud kohe?
Kas lõhki on kuskilt keevituse juurest?
krimix

 postitati 12.02.11 19:46
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
See muttter on selleks, et õlifilter LAHTI keerata. Kinni keeratakse need asjad käsitsi.
Kui sealt mutrist on keegi seda kinni keeranud,, siis on tagajärjed ettearvamatud.


Kinni olen filtri alati käsitsi keeranud.

Aga millest selline asi tekkida võib. Kas enne uue filtri ja õli panemist peaks midagi üle kontrollima.
QUATTRO

 postitati 12.02.11 14:03
See muttter on selleks, et õlifilter LAHTI keerata. Kinni keeratakse need asjad käsitsi.
Kui sealt mutrist on keegi seda kinni keeranud,, siis on tagajärjed ettearvamatud.
krimix

 postitati 12.02.11 12:54
Juhtus siis selline lugu, et mootorist jooksis õli välja sõidu pealt. Sai siis auto koju pukseeritud ja asja uurides selgus, et õlifilter alt katki. Õlifilter sealt katki kus tal see mutter on millest ta autokülge keerata. Oskab äkki keegi öelda kas tegemist võis olla lihtsalt praak filtriga või võis seda põhjustada mingi muu rike või mis moodi selline asi üldse juhtuda saab. Filter sõitnud auto küljes umbes 4000 km.

Autoks audi s6 4,2l

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]