Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
C5 A6 V8 sisselaske kollektori klapid kinni (ka C5 S6 ja A8 V8)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Täna sai üle hulga aja mootorilt plastikkate maha võetud ja üllatus-üllatus, kumbki membraan ei liigutanud ka ennast. Veidi uurimist ja avastasin, et üks vaakumvoolik oli mingi klapi otsast päris ära. Karta on, et sügisel mingi töö käigus ära tulnud. Voolik külge ja kohe imes mõlemad kolde hoovad teise äärde. Ausalt öeldes mootor töötas talv otsa ilusti ühtlaselt, ei oleks osanud midagi kahtlustada,nüüd muidugi on hoopis teine tera, pöördesse läheb ikka palju paremini. Mingeid veakoode ka ei ole seoses sellega. Esimese kiirendusega viskas päris korraliku sinise suitsupilve auto taha, eks sinna koldesse kogunenud jama põles ära. Pole ise lammutanud seda kollet, äkki keegi räägib, mis toimub seal kolde sees, kui vaakum tagant ära. Pooleldi suletud sisselase ? [/quote] Ega seal midagi erilist pole,selline ringi-ratast süsteem on, st. mootori eestpoolt vaadates. Lihtsalt õhk suunatakse pikemale/lühemale teele vastavalt pööretele, kui paned auto käima imeb vaakum klapid kokku ehk sisselaske "runner" läheb "pikaks" et madalalt oleks väänet. Ja teatud pööretel siis lastakse sisselaske kanal "lühikeseks" et autol oleks tippvõimsust. Seega kui sul klapid taga polnud siis tippvõimsuses ilmselt auto ei kaotanud, kuid keskmistel ja madalaltel pööretel (mida just linnas tarvis, läks parasjagu kaduma :P) Jube kahju et ma pilte ei mõistnud teha, kui seda kollet lammutasin. Pildid räägiks endaeest...äkki keegi viitsib googeldada. See kas vaakum klapid sulgevad või avavad kollesiseseid klappe sõltub ilmselt mootorist, kuna näiteks vanal A8 ABZ mootoril hakkab klapp liikuma just pööret andes, muidu on paigal. Ehk pööretega liigutab vaakumklapp õhutee mootorisse lühemaks. Ps, võibolla võiks selle teema tõsta mingihetk V8 alafoorumisse, tulevastel hädalistel lihtsam leida ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
C5 A6 V8 sisselaske kollektori klapid kinni (ka C5 S6 ja A8 V8)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.5%
- SQL:
67.5%
]