Teema ülevaade |
ve1ks
|
postitati 11.09.07 17:10 |
Peaks siiski saama soodsamalt , kui ei vii esimesse ettejuhtuvasse töökotta kaani vaid uurid veidi hindasid.
|
simmerling
|
postitati 11.09.07 14:41 |
konede hinnad 10-20 kilo .Kui remont kirvemaks läheb siis loomulikult uus kone vahele .
|
jaakk
|
postitati 11.09.07 14:32 |
Ma arvan, et ainuke soovitus on soovida paksu rahakotti ja ehk kiikad ka mis hinnaga mootoreid müüakse, ehk tuleb odavam järgmine mootor vahele tõsta.
|
simmerling
|
postitati 11.09.07 14:16 |
polnudki vaja surveid mõõta sest piisas kyynalde mahakeeramisest. mõlemalpoole silindrid jahutusvedelikku täis!Äkki on kellegil mõni soovitus enne kui
selle mootori lahti võtan?Millega ettevaatlik olla jne...
|
juks11
|
postitati 10.09.07 21:05 |
Esialgu võiks küünlaid vaadata ja surveid mõõta aga tõenäoliselt kaante remont ning pragusid tuleb neile ikka päris kergesti sisse...
|
simmerling
|
postitati 10.09.07 19:45 |
rõngad põlevad kergelt kinni siis sellel konel?aga mootor ei käi starterit andes ringi nigu kohviveski.jahutusvedeliku paaki lööb starterit andes
surve sisse ja kerge bensukas ka seal paagis.õli on ka nigu uus ei ole jahutusvedelikuga segi.
imelik on jah et käima ei lahe
|
mulk
|
postitati 10.09.07 17:41 |
Kompresiooni test tõestab kinni põlenud kolvirõngaid
|
ve1ks
|
postitati 10.09.07 17:33 |
Käima peaks auto sellegi poolest minema.
Arvatavasti kaaned kõverad, kuid seda ennem ei saa teada, kui maha võtad ja lihvi saadad. Plokikaasi vast siiski ära päris ei lõhkunud, aga tihendid
oleks soovitav mootoril küll ara vahetada.
|
simmerling
|
postitati 10.09.07 16:49 |
Kas kellegil on 4,2 v8 keema läinud ja kui on siis millised tagajärjed olid ?
Endal siis selline värk et naine lasi s8 keema ja ikka korralikult .Nyyd pill käima enam ei lähe.Ajasin läpaka taha autole ja yhtegi veateadet ei
näita .Arvan et plokikaane tihendid on sysiks polenud. Aga kas voib ka plokikaaned pragusid täis ajada selline asi .
|