Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
arsi

 postitati 15.08.07 20:24
Tsitaat:
Algselt postitas: laiskur
Oijeh.. peab ka vist ravikuuri ette võtma. Teeks mingi õppelaenu või midagi... :P



Õppelaenuga vist mootoriremont eriti välja ei tule .....jätsin just ühe firma lauanurgale 32900 eeki ja tegematta jäi veel päris palju ( jutt käib siis moto ülemisest poolest ) , alumine osa vast nii kalliks ei lähe aga umbes sama summaga arvestan kyll , et kapotialune päris ideaalseks saada ;)
laiskur

 postitati 15.08.07 19:18
Oijeh.. peab ka vist ravikuuri ette võtma. Teeks mingi õppelaenu või midagi... :P
riio

 postitati 15.08.07 19:13
Järelikult on midagi natuke vanaks jäänud või kulunud: Peamised põhjused....:
Tühikäigumootor sitane
Süüde jepib
Lambda ei sobi või mängib (viga esineb vaid soojast peast)
ja veel mõned kümmned põhjused.
Endal kõikus masin saades 50 pöörde ülatuses. Kuigi vähe aga ajas närvi ikkagi. Selle sai lahti hammasrihmavahetusega kui selgus, et 2 hammast oli vale ja süütesüsteem taastamise (jagajakaaned, küünlad) ja eriti häst hakkas asi toimima kui panna uued sisselaske kolde tihendid ja selle töökäigus ka tühikäigu mootor puhastatud. Koos oleva karteri kanaliga. Peale selliseid töid ei liigunud pöörded paigast grammigi. Ja ka bena kulu langes sutsuke kuna masin oli saanud värskust.
V8 mootor on selline aparaat, et väiksed vead võivad põhjustada bensu kulu kasvu. Endal võttis algusel 15l keskmiselt peale kogu remondi/taastuse tulemusel saan keskmiseks 11.5. Asju läks ja oli ka palju peetis sellest selline vahe tuligi.;)
laiskur

 postitati 15.08.07 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
pöörded ei tõhiks mitte krammigi kõikuda


Mis siis, kui nad kõiguvad? :-o
riio

 postitati 12.08.07 13:11
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kuigi oman 3,6 ....soovitan siiski 4,2.....minek siiski parem ja kytuse vötab samuti köik ära .....hoolduskulud kukuvad ka samasse auku. Kindlasti kontrolli mootori korrasolekut...ylejäänud on asjad on pisivead ja suht-koht taskukohased.
Samas soovitan automaatkastiga isendeid kuna paneb muretsema väändemoment versus sidur ....Riio oskab vast manuaalist rohkem rääkida .....

Ei kurda manuaali üle hoopis pigem olen rõõmus, sest mulle meeldib "kepikaga sõita" ja kui arvate, et vääne on sidurile liiga metsiks siis võin mainida nii palju, et V8 sidur on sammuti metsik ja peab sellele kenasti vastu. Pole minu kõrvad veel ennem kuulnud, et siduriga probleeme oleks. Mootor peab olema korralik, süüde hea ja pöörded ei tõhiks mitte krammigi kõikuda. Olen kõik need jamad üle elanud ja masinal üle käinud ja kulutused ei olnud väiksed. Kui´gi v8 on lolli ja pommi kindel auto. Pole seal midagi müstilist ja keerulist kui natuke elektroonikast jagad ja tehnilist taipu. Endal suht pähe õpitud selle paari aastaga. Kuna ise ei saa eriti siin oma masinat kiita ja teisi maha teha, sest teema algataja silmis on üheks väljavalituks just minu isend. ;) Seega ei hakka üle aru kiitma jne.... Kõik klubilised ja paljud klubilised on minu kapotti all käinud nii nõu andmas kui saamas:cool:.
Sillad: V8 kõige lolli kindlam...tugevad ja odavad vanakooli õõtsad. Kestavad hästi ja ei nõua erilist rahakotti.
Hammasrihma vahetus ja suur hooldus on kulukas. Reval küsib 27 kilo ja sellest peab ka kinni pidama, sest kui pump või rihm läheb siis oi oi oi. Seda ei taasta enam keegi.
Mis puudutab 4.2 ja 3.6 vahesse siis mina seal eriti vahet ei näe. Igaljuhul läheb korralik 3.6 paremini edasi kui halvasti hooldatud 4.2. eesti probleem on see, et meil on neid 4.2 suhteliselt vähe ja korralike pea polegi seega riskiga varjant.
Tehnika on mõnemal sama ...kõik on sama jne. Juhul kui peakski sitt mootor olema siis turgudel liiguvad mootorid 4.2 koos käimaritega umes 10-15 kilo riingi. See ei tohiks probleem olla.
Minule meeldib 3.6 selle pärast, et (läheb jälle vaidlemiseks) kütte kulu on väiksem. Minu kekmine on 11 l ja praegu olen sõitnud 900 km sellest 600 tallinnas ja keskmine on 11.5l 100 km. Aga pole veel kohanud 4.2 mis sõidaks alla 14 l. Üks asi mis juurde paneb on kohe kasti valik. Automaat 3.6 ja manuaali vahe on pea keskmise kütte kulu pealt 2-3 liitrit:o Minuarust on see uskumatult suur vahe. Ja teine asi siis mootori ja auto hooldus puututav info. Algul võttis ka mul keskmiselt 13 l keskmiselt kuid kui sai kõik tehtud siis see probleem kadus. (kõik laagrid vahetatud, süüde taastatud, kolded ja tühikäigu mootor korrastatud jne jne). V8 on kapriisne asi, et kui asja ei jaga ja tuleb pisike elektroonika kamm sisse siis vahel võtab päevi, et viga välja kellata. Teeninduses aega veeta sellega pole mõttet.
Üldiselt on V8 sigamugav võimas tugitool:D:D:D Ja täiesti taskukohane kuna pole minagi mingi miljonääär:D
puna

 postitati 11.08.07 07:53
4,2 peaks ikka parem olema.
arsi

 postitati 10.08.07 21:08
Kuigi oman 3,6 ....soovitan siiski 4,2.....minek siiski parem ja kytuse vötab samuti köik ära .....hoolduskulud kukuvad ka samasse auku. Kindlasti kontrolli mootori korrasolekut...ylejäänud on asjad on pisivead ja suht-koht taskukohased.
Samas soovitan automaatkastiga isendeid kuna paneb muretsema väändemoment versus sidur ....Riio oskab vast manuaalist rohkem rääkida .....
kps

 postitati 10.08.07 19:26
Ma soovitaks ka 3.6 motoga isendeid vaadata, kuna heas seisukorras isenditest turg just eriti ei kubise, pealegi 4.2 motoga isendeid üldse vähe. Vääne väga oluliselt neil kahel mootoril ei erine ja kw vahe on samuti ~22kw.
Skrewdriver

 postitati 10.08.07 15:24
ok
Black

 postitati 10.08.07 15:02
4.2
Arvamuse leiad otsinguga.
Skrewdriver

 postitati 10.08.07 13:36
Palun kirjutage oma arvamus! Mõlemad autod on manuaalkäigukastiga !

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 67.3% - SQL: 32.7%]