Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
cocliosttro

 postitati 12.07.07 14:37
Sai asi korda tehtud.Teen lähiajal ka pilte.Nimelt sidurikorv oli katki.
vvv

 postitati 11.07.07 22:14
tõsi ta on, enda s6 plusil läksid 1 ja 3 sünkrod ja muhv ja läks väga hästi kuna sain korras auto tagasi 15 kiloga
Taavi

 postitati 11.07.07 10:15
:D S2/4/6 kastiga oled siis hästi pääsenud, kui rem hind alla 15k eek jääb. + siis maha ja peale panek. Enamasti on läbi hammakad, sünkrod ja lülitusmuhvid. Seda eriti esimese 3 käigu puhul.
juks11

 postitati 11.07.07 07:50
Tsitaat:
Algselt postitas: cocliosttro
ja mis selle vahetuse hind keskimiselt on oskate öelda?Mis rahaga peaks arvestama?


Sinna 10 tuuri ilmselt, kast maha-peale, kast lahti-kokku ning lisaks siis materjalid (varuosad + kasti õli).
cocliosttro

 postitati 11.07.07 07:43
ja mis selle vahetuse hind keskimiselt on oskate öelda?Mis rahaga peaks arvestama?
vvv

 postitati 11.07.07 07:15
tundub, et sünkronid vahetusse ...
Tüüpiline manuaal kastiga S6 / S8 tunnus
tarmo

 postitati 11.07.07 02:02
tavaliselt kui pööretega käiku sisse ei lase panna, siis on sünkro õhtal omadega.
cocliosttro

 postitati 11.07.07 00:25
avastasin selle et probleem hakkab juba peale sellest kui on tyhi käik sees.andes gaasi sis lastes gaasi lahti vajutades siduri alla ja pannes esimest käiku ei lase ta seda panna.Kui pöörded on maas alles siis saan käigu sisse panna.Kas asi elektrooniliselt autol kontollitav pole, et nagu külglibisemise vastased seaded jne?
Et ehk on miski elektooniline viga ja seega kõrgetel pööretel blokeerib käiguvahetuse?(ega ma muidugi ei tea ei tunne seda autot läbi ja lõhki.See mu esimene S8)
kps

 postitati 25.06.07 19:59
Siin teemas veel üks mureline. Kastitegijatele on nende isendite manualkastid peavalu, kuna kõike on saada küll, aga iga detail maksab ja kokkuvõttes kasti sisu vahetus pole just kõige odavam lõbu nagu ka eelpoolmainitud teemas juba kirjas. Mis kõige valusam on see, et esimene kõik asub otse võllil.
PS! Takkajärgi tarkus paraku kasti terveks ei tee :(
altz1

 postitati 25.06.07 18:22
tõenäoliselt hoovastik pisut painutada saanud...aga probleem võib paikneda ka kastis sünkrod/käigu lülitus muhvid...kas järsul jõuga käike vahetades (eeldusel et sidur täiesti põhjas) on ka kerget raginat kuulda? Just 1->2?
sõbrale oma auto laenamine üldiselt lollim viga mis teha võimalik :D
cocliosttro

 postitati 25.06.07 11:27
Nimelt sai antud autod proovida tuttavale kes gaasitas 1 käiguga ja lasi hilja siduri lahti sis vahetas 2 käigule ja sis samuti kolmandale.Auto plokeeris selleks hetkeks õnneks käigud ära(sain sis autose).Nimelt on nüüd nii, et äkiliselt sõita ei saa.Rahulikult sõites ei ole hullu midagi ja saab käike väga ilusti vahetada, aga kui soov kiirendada vajutades 1 käigu juures gaasi rohkem plokeerib ta nagu käigu ära ja ei lase teisele käigule vahetada.(ja vaatan koguaeg tahomeetrit, et õige hetk vahetada).Ise kardan, et sidur tuleb vahetada, et too ei jõua ära lahutada kui äkilisemalt sõita.Või võib asi olla käigukastis?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]