Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 07.04.06 20:13
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku)


V8 mootori puhul on tegemist väga identse kaanega VW 16V kaanele, mille portimiskogemus ka eestis täitsa olemas.
ca 1000.- per 1 silinder on portimise hind, siia aga oleks mõistlik lisada veel selle Firma töö, et tulemus oleks efektiivsem.
Jõudu.

edit: mis v8 pöördemomenti puutub, siis, kahju et sa turboaudiga ei teinud proovisõitu ;)
altz1

 postitati 07.04.06 18:12
Tõsi ta on et 4.2 on kehva veidi tuunimiseks aga pöördemoment on asi mis võlus ära:D
Ok oletame ,et põhimõtteliselt kogu väljalase jääb stock, aga ausalt öeldes kattidega tahaks küll midagi ette võtta, mul selline kahtlane tunne et üks või mõlemad neist omadega tuksis. Tossu tuleb ainult ühest torust ning kui pöördeid anda siis kattidest kostub mingit kolinat või paukumise taolist häält. Hea meelega võtaks vahelt ära nad...aga kas panna ainult torud asemele või resod ?
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku)
Chip on kah plaanis peale panna...
Maku

 postitati 07.04.06 06:46
Härra, Sa ostsid vale auto "tuunimiseks". Jäta parem see 4,2 nii nagu ta on.

Vabalthingava summutaja ümberehitamine ei ole lihtne. Sa võid asja hoopis hullemaks teha. Isegi, kui selle teeks ringi spetsialist, oleks see ikkagi mõttetu raha raiskamine. Mingit märgatavat hobujõu lisa sa sealt ei saa, raha läheb aga hunnikus.

V8 puhul ainuke lihtne "mõtekas" tegevus olekski chipi vahetus.

Kui sa tahad auto võimsust tõsta, siis keera kaan maha ja vii portimisse. See oleks teine mõtekas tegevus. Selle peale pole mõelnud?
altz1

 postitati 06.04.06 20:29
Kuidas oleks kõige optimaalsem lahendada? ise mõtlen et katid kindlasti minema aga kas asemele oleks mõtekam panna torud või resod? kas keskmine pütt jätta alles või minema? Lõpu oma jätta stock?

Suund siis loomulikult leida mõni kw...hääl ei ole nii oluline minu puhul.
:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 48.6% - SQL: 51.4%]