Teema ülevaade |
mulk
|
postitati 07.04.06 20:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku) |
V8 mootori puhul on tegemist väga identse kaanega VW 16V kaanele, mille portimiskogemus ka eestis täitsa olemas.
ca 1000.- per 1 silinder on portimise hind, siia aga oleks mõistlik lisada veel selle Firma
töö, et tulemus oleks efektiivsem.
Jõudu.
edit: mis v8 pöördemomenti puutub, siis, kahju et sa turboaudiga ei teinud proovisõitu
|
altz1
|
postitati 07.04.06 18:12 |
Tõsi ta on et 4.2 on kehva veidi tuunimiseks aga pöördemoment on asi mis võlus ära
Ok oletame ,et põhimõtteliselt kogu väljalase jääb stock, aga ausalt öeldes kattidega tahaks küll midagi ette võtta, mul selline kahtlane tunne et üks
või mõlemad neist omadega tuksis. Tossu tuleb ainult ühest torust ning kui pöördeid anda siis kattidest kostub mingit kolinat või paukumise taolist
häält. Hea meelega võtaks vahelt ära nad...aga kas panna ainult torud asemele või resod ?
Ehk oskad öelda mis portimine võib maksta (2 kaanel kokku)
Chip on kah plaanis peale panna...
|
Maku
|
postitati 07.04.06 06:46 |
Härra, Sa ostsid vale auto "tuunimiseks". Jäta parem see 4,2 nii nagu ta on.
Vabalthingava summutaja ümberehitamine ei ole lihtne. Sa võid asja hoopis hullemaks teha. Isegi, kui selle teeks ringi spetsialist, oleks see ikkagi
mõttetu raha raiskamine. Mingit märgatavat hobujõu lisa sa sealt ei saa, raha läheb aga hunnikus.
V8 puhul ainuke lihtne "mõtekas" tegevus olekski chipi vahetus.
Kui sa tahad auto võimsust tõsta, siis keera kaan maha ja vii portimisse. See oleks teine mõtekas tegevus. Selle peale pole mõelnud?
|
altz1
|
postitati 06.04.06 20:29 |
Kuidas oleks kõige optimaalsem lahendada? ise mõtlen et katid kindlasti minema aga kas asemele oleks mõtekam panna torud või resod? kas keskmine pütt
jätta alles või minema? Lõpu oma jätta stock?
Suund siis loomulikult leida mõni kw...hääl ei ole nii oluline minu puhul.
|
|