Teema ülevaade |
uku619
|
postitati 16.05.16 22:12 |
Üks odavamaid variante on ilmselt lihtsalt tagumised pütid ära võtta. Saab valjemat häält aga kuskil 2000 pöörde kandis tuleb jube kumin aga pärast
seda kaob. Aga samas siis võiks juba kõik puhtaks teha, kuid siis pole see hääl ka päris see.
|
prj
|
postitati 16.05.16 15:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Mina olen jällegi mujalt lugenud, et vabalthingaval autol on resonaatorid olulised ja nende eemaldamisel kaotad võimsust. |
Ära siis loe "mujalt" igasugust jura.
|
sigaelmar
|
postitati 16.05.16 15:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt
resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll. |
Millestki oled ikka väga valesti aru saanud.
Mida vähem vastusurvet, seda rohkem jõudu seal on. Igasugused resod ja katid ainult vähendavad jõudlust. |
Mina olen jällegi mujalt lugenud, et vabalthingaval autol on resonaatorid olulised ja nende eemaldamisel kaotad võimsust.
|
prj
|
postitati 16.05.16 14:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt
resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll. |
Millestki oled ikka väga valesti aru saanud.
Mida vähem vastusurvet, seda rohkem jõudu seal on. Igasugused resod ja katid ainult vähendavad jõudlust.
|
ggsizask
|
postitati 15.05.16 20:13 |
Oma 4.2-sel ka tegelesin summutiga. Proovisin erinevaid variante. Lihtsalt reso vahelt ära võttes hakkas rõvedat häält tegema. Siis sai tehtud
katidest tagapütideni otsed torud koos h-pipega. Asi läks paremaks, aga ikkagi teatud pööretel viskas kärinat-plärinat sisse. Siis sai kaks eraldi
resot pandud. sellega sai hääle väga heaks, aga ikkagi kui tahad, et teeks märgatavalt kõvemat häält kui stockis, siis ilma tagapütte näpimatta seda
ei saa. Kokkuvõttes sain sellise mõnusa hääle, mis veidi valjem kui stockis ja auto muutus natuke erksamaks.
|
sigaelmar
|
postitati 23.04.16 13:00 |
Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt
resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll.
Ma ise usun, et parima tulemuse häälte/ökonoomsuse/kiirenduse suhtes annab kattide eemaldamine (kuniks ülevaatuseni), kaks eraldi resonaatorit nii et
heitgaasid kuskil kokku ei saa ja taha sportsummutid aga ma ootaks mõne targema kinnitust.
|
kelluke
|
postitati 23.04.16 10:30 |
Minul on pandud sportlikumad katid ja ainult tagumised pütid alles,häält jagub.
|
sigaelmar
|
postitati 23.04.16 09:48 |
S6 ei tee kahjuks eriti häält kui gaasi anda. Võiks väljalaset veidi parendada. Sellega seoses paar küsimust. Milline variant oleks kõige mõistlikum
- kas võtta katid ära, jätta resokas ja vahetada tagumised potid või jätta katid, võtta resokas ära ja vahetada tagumised potid? Või võtta katid ära
ja panna ühe resoka asemele kaks eraldi resokat? Kas nii on heli parem kui ühe resokaga? Kui katid ja resokad mõlemad ära võtta, siis vist vastusurve
puudumise tõttu kaotab auto võimsust?
|